ColinZeal on a Roll

For You Zaffe. 
 
"Har inte du flickvän?? frågar jag prutt-prutt som jag haffat stirrandes på mig vid flertalet tillfällen under lunchen.
Han svarar på det enklaste sättet, genom att välja den första bokstaven i alfabetet:
"A?"
"Då kan vi inte dejta."
"Va?" frågar han konfunderat. Iofs så har alla hans frågor en konfunderade ton, men ändå.
"Sluta stirra då."
Mr Big börjar fnissa och tycker att jag är så sjuk.
Well hot damn? 
 
... 
 
Efter att jag avslutat dagens roadkill och suttit sysslolös vid det tysta matbordet i några minuter, tar jag till orda:
"Jaaa, om man inte ska ta gå ner och onanera?"
"VA?" frågar den relativt nye JR som sitter mittemot mig.
"Har inte du jobbat här tillräckligt länge för att inte bli chockad av det där?" frågar jag honom besviket. 
 
Två månader borde räcka tycker man, sen borde man inse att något är fel.. 
 
//ColinZeal
 
 
PS Anmärkningsvärt är också att ingen annan ens drog på mungipan när jag la fram min idé om att smutsa ner mig själv själsligt. Alla satt med huvudet nedsänkt så nära maten som möjligt och såg den sakta försvinna sked för sked.
"Föda föda föda föda.." verkade deras tankeverksamhet bestå av. 

Kommentarer
Postat av: Linda

Höhöhöhöhöö :D:D:O höhö ;D jättekul Niko ;) *dansande kyckling* natti (:

2007-05-10 @ 00:56:30
Postat av: Acke

Då du är vän med Snygg-Magnus "Fidel Castro", så förstår jag behovet av att censurera... Finns nog en liten Mao inom dig ska gudarna veta. ColinZeals lilla röda kan väl Fotbolls-VM gå under i framtiden?

Men du är nog den enda som kan få *arbetsplats* i *ort* att låta så jävla roligt, nästan så man längtar tillbaka!

2007-05-14 @ 01:19:39
URL: http://www.ackelindholm.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0