"She is the Walrus"

”Bild på Tara Reid barbröstad..” säger Zafirah i telefonen utan att tänka på att jag är totalt ointresserad att höra referat över hennes surfande.

”Ew, så jävla ful!” svarar jag högt och karatefäktas mentalt med armarna för att få bort bilden på fulingen ur hjärnan.

”Va? Hon är ju fin! Vad vet du?”

”Jag vet att jag har smak!”
”Smak? Du låg med en valross!” svarar hon bitskt. Och under bältet. Way out of left field. 12 månader senare. Det finns som en oskriven regel om vad man kan, och inte kan, slänga i ansiktet på en annan efter en viss tid. Och framförallt när man inte är, eller aldrig har varit, ihop. Och den regeln sket hon högfärdigt i.

”Jag var full! Och hey! There was a beautiful person in there.. Hm, or maybe two or three…” svarar jag fundersamt och hör henne skratta och tjattra om att det är det roligaste hon hört dom senaste X tidsenheterna.

Oh I´m soooooo doing Zafirah in the future!

...bara hon lägger på 100kg tills dess.


Kommentarer
Postat av: Tesse

Haha! Klockrent!

2007-02-04 @ 14:17:32
Postat av: Erica

haha titta, jag hittade ett inlägg om mig!=D Saken är den att reglen gäller väll snarare att jag inte hade fått kläcka ur mig något sådant om det verkligen hade varit ditt ex?
Förresten.... det hann inte gå 12 månader emellan, iaf inte gällande den valrossen jag tänkte på men det kanske finns fler...?

2007-05-07 @ 17:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0