Nyårsfirande på Monday Bar & Godskitchen @ Münchenbryggeriet 2006

"Hjälp! Jag har en snygg italiensk bög efter mig! Han kladdar och håller på! "Du är snygg!" säger han och tar på mig och fan!"
 
Svaret jag fick från ett håll löd:
"Använd kondom!" 
 
Vafan?
 
Detta messade jag i fyllan från toaletten på Godskitchen under nyårsnatten. En dansfest arrangerat av Monday Bar i Münchenbryggeriets lokaler med fyra dansgolv där den minsta av golven bestod av Electro. WHAAAAA!! "Måste dit!" tänkte jag när jag fick veta det. Electro är man inte direkt bortskämd med i Sverige. För mig okända Micky Slim och.. vad hette Figokopian? Paul Thomas spelade där. Visade sig vara riiiiktigt bra förutom när dom slängde in tråkhouse och James Brown som sista låtar. 
 
Slim_und_Figo
 
Ajuste, det skiter du i. "GET TO THE GAY GUY!" tänker du säkert.
 
Ska köpa dricka och går från golvet när Italienaren hänger med och slänger armen om mig. "Du är snygg!" säger han förföriskt i örat på mig. Jag bryr mig inte om såna fasoner så länge det inte går så långt att han börjar smörja in knytnäven och forma den som en kil. Det var ju en komplimang ju så det störde mig inte nämnvärt. Men när han försökte tränga sig in i samma toalettbås, då fick jag trycka bort han handgripligen.
 
Sa till SnyggMagnus vid förra kryssen att jag var en psychomagnet och han nickade bara och skrattade.
 
Jag är tydligen också bögsnygg.
 
Fick förklara för honom att jag var där för att dansa, inget mer. Han tittade på mig och ville kyssa mig inför alla. Då gjorde jag en fjollig piruett ifrån hans grepp och hytte med fingret mot han. 
 
"Jävlar så sliskig han är!" säger följande Umeåbrud till mig på dansgolvet. 
 
Redhead 
 
Fast inte vid just det tillfället. Och nä, hon sitter egentligen inte i rullstol och njuter av cerebral pares eller något dylikt. Hon var bara mitt i en sexig norrländsk dance move på golvet.
 
Men hon hade rätt. Förutom det stank han äcklig svett och var väldigt full.
 
Någon timma senare står jag och dansar fortfarande när jag känner någon slingra sin hand bakifrån över min mage och dra sig själv mot mig. Min nacke pussas av mjuka läppar och greppet och läpparna släpper mig efter det och försvinner åt vänster. Jag dansar vidare utan att se mig om då jag tror det är italienaren men sneglar ändå efter personen till slut pga nyfikenheten.

Ser en brud i svart försvinna in i stora folkmassan på stora dansgolvet.
 
FUCK!
 
Hoppas hoppas hoppas det inte var hon jag pratade med till vänster på den här bilden. 
 
Babe.Nyår 
 
Ni ser? Om det var hon så tar jag livet av mig. Kolla ögonen.. Oh man. Sen att hon var på electrogolvet också.. Tyder på väldigt bra smak. Eller dåligt lokalsinne. Perfekt om man ska jaga ikapp och klubba ner henne för att sen dra henne till grottan och titulera henne som sin hona. ("Giftasmaterial" säkert också med min "tur" den här kvällen.)


Och när jag ändå håller på önsketänker, hoppas hoppas hoppas det inte var hon till höger heller.
Kolla bara det ack så orättvisa negativtestet där hon inte excellerar:

 Babe.Nyår.Negativtestet

Titta. Ville bara påminna er alla om att vi firade nyår, inte påsk.
Skönheten till vänster är fortfarande en ljuvlig skönhet vid testet.
 
Hade iaf riiiktigt kul och vi blev i princip utkörda då dom blev tvungna att varva ner skivspelarna vid 05:00. 




Mer Electro åt Svenskarna! 


 







Gott Nytt år på er Alla!

//ColinZeal

PS Ajuste, Italohomon då? Jag nobbade honom genom att ljuga att jag går därifrån med en tjej. Han tystnade och tittade besviket på mig.. länge. Sen ville han låna tvåhundra kronor till taxi och tjatade som fan på mig om det.
"Du ska få tillbaka dom! Lovar!" vädjade han.
Lita aldrig på en sydeuropé, speciellt en besviken en, har jag lärt mig så jag ljög honom rakt upp i ansiktet igen med:
"Jag har inga pengar kvar"
Det funkade till slut.


Kommentarer
Postat av: Erica

Haha vi fick visst ragg båda två igår även om dom inte var perfekta:P Du skickade förresten det smset till mig med;)

2007-01-01 @ 19:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0