Norrmannen... Suck.

Har flera gånger under årens lopp uppmuntrat norrmannen på jobbet att använda konsonanter när han skäller på allt och alla. Han använder bara vokaler när han kommunicerar med oss på norska.

Ingen vet varför.

Nyss stod han och körde luftgitarr och bräkte "G N G!" till AC-DCs mediokra gubbhit, "TNT".

Några minuter efter att jag hånat honom för uttalet så körde han den igen med lite mer försök på rätt uttal:
"G-M-C!"
"General Motors Corporation?" frågar jag honom.
"Håll schäfft äppälskrutt!" gapar han till mig i vredesmod.

Sopa.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hahaha! Äppälskrutt? Åh vad jag önskar att jag hade hört det! =)

2007-01-20 @ 17:24:57
URL: http://anangelsdiary.blogg.se/livet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0