Någonstans i Danmark.. i bilköer.

Första rapporten.

Sitter i bilkö nånstans i Danmark, närmare Germanien än Schweden. Varmt och skönt har dom här nere kan man ju säga iaf. Kungen har en sprojtans ny dator med Internetuppkoppling så vi har internet i husbilen... Överdöd.

Dagens höjdare hittills var när Snyggmagnus tyckte att det var lite varmt i bilen:
"Lite aircondition grabbar eller hur?" frågar han.
Alla mumlar tillbaka och han rycker upp luckan i taket så luft börjar strömma in i bilen. 
Nu är det så att hans tajming inte alltid är så klockren så lukten av grispiss fyllde husbilen.
Alla höll på kräktes i bilen och luckan åkte igen direkt och alla blev sura på SnyggMagnus. 
"Inga fler idéer från dig!" blängde jag på honom.

Sen nämner han stolt att det finns 25 miljoner grisar i Danmark, med största andelen på just Jylland där vi var vid odörfiaskot. Detta visste han och ändå riskerar han livhanken och drar upp luckan?!?!

Jag håller andan genom hela Danmark på returresan.

Snygga människor är bara... Snygga. Inget mer.

Kommentarer
Postat av: Tesse

Nikopiko... jag är inte avundsjuk på dig över huvud taget. Avundsjuk? Jag? Inte då!
Kan ju också informera om att du måste se när Berghagen köper "en motherfucking revolver" på ett herrans liv. Ha det gott! Kul blogg :)

2006-06-09 @ 15:20:41
Postat av: Elloslinda

Alla upplevelser har sin tjusning! Wee

2006-07-23 @ 01:28:28
URL: http://elloslinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0