"Something about those little pills..."

"Asså ja har inte varit världens snällaste, jag har som rökt på osv när jag var ung o så du vet..." förklarar han för mig högljutt i fyllan när vi är på väg mot Hamnmagasinet 0100 natten mot lördag.
"...men det får du inte berätta för nån." fortsätter han skrika högt så det hörs i folkvimlet vid Maren.
"Du?" avbryter jag honom. "..du är orolig för att jag ska berätta nåt när du skriver in dig själv på tjuvlyssnat.se på eget bevåg."
"Hahaha!! Aaaa men jag vet att du tar piller när du åker till stockholm för att dansa."
"What?"
"Jaaa det är klart du gör. Men det är lugnt!" försäkrar han mig.
"WHAT?"
Men du vet, den där låten som du lyssnar på ibland.. Det är klart!"

"Something about those little pills,
unreal,
the thrills,
they yield,
until,
they kill,
a million braincells"
- Green Velvet - La La Land (zzino vs filterheads mix)

"Men, WHAT?"
"Jaaa.. men jag dömer inte dig." sluddrar han fram.

Slutade med att vi inte kom in för att han var "för ung" (=för full.)

"Du? Stanley´s kommer vi in på bara du håller käften och står still ok?" sa jag till honom.
"Ok."

Vi kom in.

I am brilliant.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Mer Om Blur!

2006-08-01 @ 21:58:20
URL: http://doriangray.blogg.se
Postat av: Tesse

Haha Niko. Jag visste det! :P

2006-08-02 @ 16:46:42
Postat av: ColinZeal

Att jag är brilliant ja.

Yeah well..

*blåser blasé på naglarna*

2006-08-02 @ 16:49:28
URL: http://colinzeal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0