Orkanen på Filippinerna

Vad är det för människor man hänger med? 

När den s.k. Innebandyprofilens förhållande tog slut så började han omedelbart ragga på sitt exs lillebror via bögappen Grindr. Killen, nyss fyllda 16, förstår inte vem som försöker ta sig förbi hans ringmuskel förrän efter några veckor. Då känner sig barnet något, skakad. Upprörd. Lurad. Smutsig. Vilket av dom nu än gäller när man gått "ALL IN" med hjälp av smutsiga gaychattillfällen med en mid-30 kille. 

Lillebror:
Men eeew jag har
CHATTAT med min
brorsas ex. YUCK!

Innebandyprofilen:
Hallå överdriv inte nu

Lillebror:
Jag gör inte det, men
usch

Innebandyprofilen:
One mans loss, another
mans treasure ;-)

Sen vänder sig den sistnämnde till mig:
Karmakontot e fett minus nu.
Får smsa till orkanoffer lr nåt

Åh, en sån filantrop.


//ColinZeal


Kommentarer
Postat av: Julle

Innebandyprofilen levererar igen! :P

2013-11-11 @ 21:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0