Jävla skitlåt!

ColinZeal:
SnyggMagnus dök upp på Skype. Skickade genast iväg en videolänk:

ColinZeal: 20åringar... sååå fel"


SnyggMagnus:
p3 har addat den :(
ColinZeal:
vet du vad det värsta är?
SnyggMagnus:
att den inte går att undgå?
ColinZeal:
näe, att jag älskar den....
SnyggMagnus:
wow
SnyggMagnus:
...finns inte på kartan att du diggar den
ColinZeal:
ja. JAG VET! WTF! den fastnade DIREKT.
jag har fan grannar!
SnyggMagnus:
mållös
låter väldigt mycket öststatsschlager
ColinZeal:
förlåt mig.
SnyggMagnus:
hopkokad till skolavslutningen i nian av
klassens clowner
ColinZeal:
Hahaha! Det är också en sågning
Såg en jävligt rolig kommentar till videon på Youtube. Den syftade på snubben som tydligen:
1) har gjort låten och medverkar i den.
2) kallades för Bussola på högstadiet pga sitt pizzafejs
Kommentaren då? Jo:
"Är 40, ser ut som 50. Klär sig so

m 25, hänger med

SnyggMagnus:
p3 har addat den :(

ColinZeal:
vet du vad det värsta är?

SnyggMagnus:
att den inte går att undgå?

ColinZeal:
näe, att jag älskar den....

SnyggMagnus:
wow

SnyggMagnus:
...finns inte på kartan att du diggar den

ColinZeal:
ja. JAG VET! WTF! den fastnade DIREKT.
jag har fan grannar!

SnyggMagnus
:
mållös
låter väldigt mycket öststatsschlager

ColinZeal:
förlåt mig.

SnyggMagnus:
hopkokad till skolavslutningen i nian av
klassens clowner

ColinZeal:
Hahaha! Det är också en sågning

Förövrigt såg jag en jävligt rolig kommentar till videon på Youtube. Den syftade på snubben som:
1) har gjort låten och medverkar i den.
2) tydligen kallades för Bussola på högstadiet pga sitt pizzafejs

Kommentaren då? Jo:
"Är 40, ser ut som 50. Klär sig som 25, hänger med 20åringar... sååå fel"


//ColinZeal


PS En annan skön kommentar kom från Aftonbladet:
"sjukt att han är 40 bast men ser ut som 65"

PPS Btw, bara en ~40 åring som refererar till "Sweet Home Alabama"... FAIL!

Kommentarer
Postat av: Fisan

Jag tänker aldrig fölåta dig för det här.

Den här låten hade med lätthet bara passerat rakt över huvudet på mig om det inte vore för dig.



Nu är fan hela sommaren förstörd.

Feel the hate dude...



<3

2011-05-11 @ 08:53:22
URL: http://fisansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0