Inception

Var på bio idag och såg Inception med Svartsmurfen. Vi pratar om filmen som jag undvikit att se trailers till sen jag såg teasern för 6 månader sen.



Har undvikit trailers, recensioner och filmpodcasts från USA för att spara min svendom till filmen. Detta för att inte störa min upplevelse på något sätt utan att få ta in filmen "helt rent".
Enda jag råkat få veta om filmen var "drömmar".

What?

När filmen drar igång så är det första vi ser Leonardo DiCaprios karaktär som flyter i land på en strand.
Vänder mig mot Svartsmurfen och säger:
"Titanic 2."

Mer får ni inte, spoilers är förbjudna i min värld. Men sättet som filmen fick min hjärna att tänka i, och att... tjaaah, helt fantastiskt! Det är det jag kan säga. Helt amazing!

Årets upplevelse inom film, spel & one night stands.


//ColinZeal


PS Btw, som biomaskinist med 14 års erfarenhet så gick jag och klagade eftersom akt 2 och 4 + 6 eller 7 hade audio dropouts. Sen att ljudet bara försvann i en sekund och kom tillbaka efter ett avslutande PIIP! (innan tåget på "andra nivån") slutade med att jag fick tillbaka fribiljetter för mina biljetter. KAT-SCHING! Gratisbio! Just like in the olden days! <3
Så klaga alltid, på folk som stör, på suddig bild, på fel bildhöjd, på... tjaaah, whatever egentligen. SF är väldigt måna om sin publik ;)
Dagens tips from zee quisling.

Kommentarer
Postat av: Syrran

japp, vill verkligen se denna film! =)

...så nu är det "bara" för dig att ställa upp som barnvakt, valfri kväll, de kommande veckorna - vi är flexibla! ;-)

2010-07-30 @ 19:56:20
Postat av: Magnus

Titanic 2...haha!!! Tack för tipset. Lyckades se den "helt ren" :D Andreas Grega Live och denna på samma vecka, magiskt!

2010-08-05 @ 02:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0