José Mourinho

Ännu ett inlägg med anknytning till en fotbollstränare. Efter det här inlägget har jag bara en att skriva om, Sir Alex Ferguson, sen har jag skrivit om världens tre bästa tränare.

Mourinho och Lampard

Frank Lampard som jag nämnde i ett äldre inlägg till vänster, och José Mourinho till höger som tröstar sin stjärna.

Erik Niva på aftonbladet läste en artikel i Daily Mail om när Lampard beskriver José som tränare:

"His man management was just terrific," säger Lampard på sitt modersmål och fortsätter:
"I have never had a manager who, while I’m standing in the shower cleaning my balls, tells me I’m the best player in the world. He did that. I’ll never forget it. So casual. “You’re the best player in the world, but you need to win titles".

Jag kan inte föreställa min chef ståendes i duschen pushandes mig när jag skrubbar ren mitt ollon - I just can´t.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0