Morning Dominatrix

Alla kommer väl ihåg Soony? Hon som.. Ja. Läs här om ni inte kommer ihåg.

(17:28) Soony:

skulle du kunna göra mig en tjänst? kommer du vara vaken vid 07:30 imorgon?

(17:28) ColinZeal:

joo det kommer jag

(17:29) Soony:

ok jag ska ju (om jag inte freakar ur och bara nooo i cant do it) träffa gubben som vill att man ska vara hans elaka lärarinna. Vi ska ses på hans hotell mellan 07:30 och 08:00 för sen måste jag till skolan (theres nothing better than college dominatrix). Så vi kunde väl ha en deal att jag messar innan vilket hotell och vilket rum, och om jag inte messat igen vid 08:15 så är jag död och då måste du ringa polisen typ. Jag tror absolut inget händer men lika bra att hedga.

(17:30) Soony:

haha detta är priset du betalat för att ha fått ta del av mitt sjuka liv

(17:31) Soony:

Jag träffade honom i Gbg du vet? Vet inte om du minns.

(17:31) ColinZeal:

Hahaha!!! Sure thing love.

(17:31) Soony:

Ok bra.

*puss*
(17:32) ColinZeal:

sätter bara påminnelse på mobilen så är det lugnt

(17:32) Soony:

mm topp.

(17:32) Soony:

Jag ska typ bara ha honom under mina fötter, leda runt honom i örat och vara lite bitchig. thats it. Han har timida krav, det gillar jag.

(17:33) ColinZeal:

Hahahah!!! sjuuukt!

vad kommer du få för det?

(17:33) Soony:

4000 har jag för mig att jag satte priset som.


Ja, kan man säga något annat förutom att "fortsättning följer"? Kommentarar under just, kommentarer.


Kommentarer
Postat av: Patric

Hmm.. så då skulle det räcka med 4 gånger för att jag skulle få råd med de där nya objektivet jag skulle behöva nu .. hmmm

2008-09-16 @ 18:53:52
URL: http://blog.bejbi.se
Postat av: ColinZeal

Läste i gårdagens Metro att det var fler killar än tjejer som prostituerade eller hade gjort det någon gång i sitt liv.. Eller något dylikt.

Bara en tanke som slog mig alltså.

;)

2008-09-16 @ 18:58:47
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: Mimmi

Nu har jag högläst om Soonys äventyr för Per-stackarn. Han ser lite blek och chockad ut :D

2008-09-16 @ 22:09:37
Postat av: Bear

Haha jag vet vem Soony är. Internet är litet.

2008-09-19 @ 09:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0