Boten Olle

Ni kanske undrar vart Boten Olle har tagit vägen?

Inte?

Well, just nu är han i U, S and the A och pluggar.
Eller om man ska dra en slutsats efter bilderna som taggas med hans namn på Facebook, han är där o festar.
Tydligen med amerikansk White Trash.

Anyways. Han uppdaterade sin Facebook-bild där han med spegelpilotbrillor (för att man inte ska se hur ögonen rullar runt i huvudet efter... "mål") smög runt i en bassäng i Las Vegas:

Boten Olle

Kände direkt att jag var tvungen att kommentera:

ColinZeal:
Love the new tits dude

Erik:
optisk synvilla. tittar man tillräckligt länge kan man antyda olle
i förgrunden

ColinZeal:
.....AAAaaaaahhhhhh!!!!

Lill-Snärtan:
sjukt bra bild, och Erik, du har ju humor...

Boten Olle:
tack, tjejerna var dock inte lika fortjusta over RANDOM PERVERT
i farvattnen, de forsvann ratt snabbt, jag var ju tvungen att
komma upp for luft da och da vilket avslojade mig. Men som
man brukar saga, practice makes pervert...

Boten Olle:
Notera forovrigt hur jag multitaskar genom att aven "koka kaffe"
(I betygsstadgarna for baddaren)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kaikki tietää että se tykkää pilluista...



harmi että se ei pidä mun isosta munasta...! Hän kyllä ihastuis siihen!

2009-11-20 @ 10:09:49
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

folk kallar mig en wannabe... är jag det?

2009-11-20 @ 10:45:06
URL: http://blondinmemsie.blogg.se/
Postat av: gunde

hahahah jag love the pic :D

2009-11-21 @ 16:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0