Me not speak you language

Lill-Snärtan (tjej, sommarjobbare) kommer fram till mig, nästan ledsen.

"Den där trucken vägrar göra som jag vill! Man lyfter pallen-" och här slog jag dövörat till. Jag har ingen "skyldighet" att lyssna på henne då jag inte gängar henne regelbundet.

So I didn´t.

Hon fortsatte förklara en längre stund och avslutade till slut och såg ut att vänta på en reaktion från mig.

"Byt truck då?" chansar jag.
"...asså..." suckar hon och fortsätter "...jag ville inte ha något konstruktivt förslag... Jag ville bara prata av mig..."
 
?

"...du måste läsa Män är från Mars, Kvinnor är från Venus" fortsatte hon och tittade på mig menande.
Ya bitch. Finns ju en anledning till att jag är singel. Det är ju välkänt bland mina ex att jag inte pratar ert språk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0