En klassisk kväll

Ikväll är det Earth Hour. Tredje året på raken vad jag vet. Förra året tänkte jag på året innan då man hade en klassisk natt på världens galnaste ställe, Berghain, i Berlin. Med två av mina närmaste vänner. Dom vart scarred for life som man säger i Amerikat.

Skickade sms till båda nyss:

Inatt, två år sen natten
med Blümchen! <3


SnyggMagnus hamnade förmodligen direkt i konvulsioner men Tedeschi svarade direkt:

Hahah, stort. A life
changing moment.


ColinZeal:
"är jag befruktad nu?"
"förmodligen."

Tedeschi:
Hahah. Ja, man fick 3 st
STD:s bara genom att bli
tilltalad av dörrvakten
innan entrén

ColinZeal:
Hahahah, ja. En botbar, 
en ej botbar och en ännu
okänd för 
mänskligheten.

Tedeschi:
:D

För er som inte vet vad jag pratar om, eller ni som vill ha en trip down the twisted memory lane, klicka här, bland det sjukaste och roligaste jag vart med om. Glad att jag fick dela upplevelsen med två av mina närmaste vänner.
<3


//ColinZeal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0