Jag är i Berlin...

...not.

Egentligen skulle jag faktiskt ha landat där för fyra timmar sen och festat i tolv timmar.
Men när jag såg denna prognos:
 
Helvete.
...så hade jag helt plötsligt ingen lust.
 
Beer ain´t THAT tasty! Trots att den nog kommer hålla sig kall...

Har ju som regel att dra tillbaka till flygplatsen vid sextiden för att inte missa 08:30 flyget till Svedala, men om det ska vara -15C vid den tidpunkten så... nä. Aldrig i fucking hela jävla livet att jag drar till kylan från den här underbara värmen som vi upplever i Sverige!
Det brukar vara 10 grader varmare i Berlin än här, men nu är det istället 10 grader kallare? 

Ingen väg Jose!

Satsar på nästa helg istället. Samma resa men 12 timmar längre. Ska då hem söndagkväll istället. OCH så skulle jag få ett hörn hemma hos Pirajan då...
Hon ville ju att jag skulle komma till hennes nyårsfest.

ColinZeal:
Vart ska jag sova då?

Pirajan:
Du kan få sova på soffan.


Sen följer fem minuters msn-tystnad.
Till slut frågar hon:

Pirajan:
Blev du sur nu?

ColinZeal
:
Nej nej, var bara upptagen med annat.

-which I wasn´t, skulle bara testa henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0