hXXXsexuals

VARNING!! VARNING!! VARNING!! VARNING!! VARNING!! VARNING!! VARNING!!

LÄS INTE FÖLJANDE INLÄGG OM DU INTE KLARAR AV ÄCKLIGA BILDER/TANKAR!!! Alt + F4 direkt eller
klicka här.

Det där SKA räcka som varning. Ni andra?
Läs vidare:




För det första, Hobo är det engelska ordet för luffare, hemlös, uteliggare.
Det leder oss direkt till det andra.

I veckan slängde Jaws på jobbet fram frågan:
"Har du några roliga bilder att visa´rå?"
"Vilken genre?" frågar jag.
"Vilken genre?" frågar han för sig själv och fortsätter med: "Vilken jävla fråga." Sen svarar han:
"Inga bögbilder bara."

Som folk kanske redan vet, så har jag en bildmapp i min iPhone som heter "Roliga bilder". Den innehåller ca 500 bilder på någonting som jag tycker är antingen:

1) Roliga. Så jag skrattar. Inte smålustiga. ROLIGA. Inte så man drar på smilbandet. Gapskratt ska det vara:

rapist

2) Sjuka. Såpass så jag skrattar högt:

Pepparkaksgubbar

eller

3) Äckliga. Såpass att jag skrattar och slår på mitt lår med handflatan. Främst åt folks reaktioner när dom ser bilderna.

Här får ni ingen bild, ännu.

Men, det finns en speciell bild som jag visar upp för folk IRL som jag vill ha en reaktioner från. Jag älskar reaktioner. Bäst är ju när det händer saker i folks hjärnor. Då kan man utläsa i deras ansiktsuttryck när allt "händer" i realtid. När deras fantasi fucks you over så att säga.
Det är sjukt underhållande.

Som följande bild. whatarefriendsfor.jpg:

Hobosexuals

Visar upp den för folk på jobbet och säger:
"Hobosexuals."

Jaws:
"Uteliggare, dom har det bra det." säger han och flinar åt bilden.
"Ja, gå till någon av dina kollegor och fråga efter en avsugning. No go på det misstänker jag." svarar jag.
"Hahahaha!!"

Annars är ju reaktionen på den här (eller andra äckliga bilder) att folks ansikten kryper ihop som om en oskalad sur citron precis lagt sig på deras smaklökar. Gissar på att det beror mest på att dom försöker föreställa sig aromerna av en otvättad-
Ja! SJUKT roligt iaf!

Eller som jag förklarade för L på jobbet:
"Reaktionerna är halva grejen! Ungefär som vid analsex där bajslukten är halva grejen!"
Då kröp hennes ansikte ihop ännu mer om möjligt. Och jag vek mig dubbelt när jag lurat henne djupt in i en psykologisk fälla.

Anyways.


//ColinZeal

Kommentarer
Postat av: Louise

Att jag ens läste detta efter varningstexten förvånar mig själv, men det är inte vad jag ska poängtera nu, utan det faktum att vår kära Erica också hade en varningstext överst i sin blogg; men hon hade inga nasty bilder på folk......

Summa summarum: Allt är relativt

2010-02-14 @ 11:35:30
Postat av: Daniel

Äh e vant med sån. Inte finne för assit.



Det där e inte uteliggare bara nåra som supit för mycket koskenkorva. Då händer det lätt att man suger kuk, slåss med kniv...

2010-02-19 @ 13:12:32
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0