Fotbolls-EM 2012

Halvpolacken Tedeschi som bor i Helsingborg smsade mig efter att Danmark åkt ur EM med huvudet före:

Tedeschi:

Nähä. Då bläddrar vi
vidare i registret... vad
har man för fjärdelag att
hålla på i EM...?

ColinZeal:
Ej Spanien eller 
Grekland. För mig är det
Tyskland eller Italien.

Tedeschi:

Ja...jag vet inte. Jag får
väl hålla på dina lag i
brist på egna!

ColinZeal:
Hahah! Italien har
Fiorentinalegenden
Prandelli och Tyskland
har Berghain!

Tedeschi:

Hahah! Tyskland it is!


Jag vet inte men, det känns som att Tedeschi har kommit över traumat. Traumat? Ja, det då när jag försökte sälja Tedeschi till en stor svart homosexuell neger innne på Berghain.

Men jag vet inte.


//ColinZeal

Kommentarer
Postat av: Patric

Definitivt!

2012-06-18 @ 10:40:53
URL: http://bejbi,se
Postat av: Julle

Det verkar ju så... hursomhelst en jävligt bra anledning att välja lag för!

2012-06-18 @ 17:23:59
Postat av: Anders Sjöholm

Så, vad skedde sedan? Var traumat ett direkt resultat av att polacken fick den i tvåan, eller vart han bara menalt traumatiserad ?? ;)

2012-06-20 @ 13:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0