Gusgus - Over

As we wonder why,
Why we didn't try,
We didn't try this time,
Over...

We didn't even try,
Try to make things right,
Make me, this time,
Over...

As we wonder why,
Why we didn't try,
Make me,
Didn't try this time...
Over...
We didn't even try,
Try to make things right,
Make me,
This time,
Over...

As we wonder why,
Why we didn't try,
Didn't try this time...
 
 
 
Den här låten beskriver mina tankar perfekt ang familj och barn, och är så gott som perfekt ursäkt till X antal fina honor i mitt liv, dräktbara eller ej, som jag ej fullgjort mitt jobb med...

Aaaawwww FUCK i´m such a romantic.

Ni vet vilka ni är, gamla som nya. 2004-2011.

Kommentarer
Postat av: Anders Sjöholm

Ett ord : BRILLIANT!

2012-07-13 @ 15:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0