Danskjävlar!

Den måttligt homosexuelle Innebandyprofilen, låt oss bara konstatera att jag sett hans enhet. Eller kuk. Rätt stor. Får väl klargöra att jag bara sett den i mpg-format, finns inget intresse av att se den IRL. Förmodligen skulle jag hoppa till och försöka slå ihjäl den tack vare mina ninjareflexer.

 

Nåväl.

 

Idag messar ägaren bakom besten mig på fejjan ang gårdagens dejt:

 

Innebandyprofilen:

Note to self : aldrig mer danskar....

 

ColinZeal:
gillade inte pölsa eller?

 

Innebandyprofilen:

Haha

Ne men alltså, jag kan inte idka samlag med någon som låter som Zlatan när han "pratar"

 

ColinZeal:
pratade han porr?

 

Innebandyprofilen:

speciellt rrrrrrrr. Haha

 

ColinZeal:
MÄN KÅOLLA KEEUUUUCKENN!

 

Innebandyprofilen:

HAHAAA

 

ColinZeal:
EN EOURM!

 

Innebandyprofilen:

Men halleoou, jag kommer jeeu att döeuu

fett avtändande

funderade seriöst på att droga honom

 

ColinZeal:
...och stycka upp han och fräta bort han i 200L fat i lägenheten a la Jeffrey Dahmer?

 

Innebandyprofilen:

men tyvärr är inte nekrofili något ja gillar

 

ColinZeal:
hur kan du veta att du inte gillar det om du inte testat? Eller du kanske har testat?

 

Innebandyprofilen:

Hahaha, hey,

ne men bara tanken att det ligger still och orörligt är creepy

 

ColinZeal:
hehe. du får ju köra så han rör på sig?

 

Innebandyprofilen:

hahaha

Ja vi får se, bytte upp mig till en årgång 86 idag, så vi får se vad kvällen har att erbjuda

hehe

 

ColinZeal:
u so gay.


Kommentarer
Postat av: Anders Sjöholm

Niko, vem är den där perverterade "innebandyprofilen"
Eller var det innebandypedofilen ? ;)

2012-07-04 @ 22:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0