Könsstympar-Kalle

Egyptiern Kalle (Neger) berättar om när han var till någon shady doktor någonstans i södra Stockholm. För en femhundring skulle doktorn könsstympa hans dotter.

 

Kalle berättar:
- Han juden berättar att han hade bott i Egypten tidigare. När jag sa att jag var Egyptier, så gav han tillbaka femhundringen. DET är en bra jude.



S says (00:08):
tack gode gud att jag inte föddes i egypten
ColinZeal says (00:08):
asså?
ColinZeal says (00:08):
du blev illa berörd av det?
ColinZeal says (00:08):
inte för att jag är FÖR det, det är ju horribelt.
ColinZeal says (00:09):
samma med baconindustrin t ex i USA där killar omskärs. WTF?!?!
S says (00:11):
ja omskärelsegrejen i USA är också helt koko
S says (00:11):
men nice att inte ha en klitoris liksom, är ju inte ens jämförbart med att vara omskuren som kille
ColinZeal says (00:11):
jag kan förstå att det händer i outbildade afrika, men i USA?
FUCKING OFFER!
S says (00:11):
Ja de är så korkade ibland. De ba "öh vadå, det är renare????" fick de typ lära sig i skolan
ColinZeal says (00:12):
idioter. som att armhålor blir renare bara för att man tar bort dom.
Eh, du vet. typ.
S says (00:12):
HAHAHA finfin jämförelse
ColinZeal says (00:12):
inte BÄSTA liknelsen men ändock en liknelse

Soony says (00:07):

omfg vad sjukt

Soony says (00:07):

vänta så kalle har könsstympat sin dotter?

ColinZeal says (00:08):

ja.

Soony says (00:08):

va roligt, då kan han ju lika gärna ta livet av
sig själv.

tack gode gud att jag inte föddes i egypten

ColinZeal says (00:08):

asså? du blev illa berörd av det?

inte för att jag är FÖR det, det är ju horribelt.

samma med baconindustrin t ex i USA där
killar omskärs. WTF?!?!

Soony says (00:11):

ja omskärelsegrejen i USA är också helt koko.

men nice att inte ha en klitoris liksom, är ju
inte ens jämförbart med att vara omskuren
som kille

ColinZeal says (00:11):

jag kan förstå att det händer i outbildade afrika,
men i USA?

FUCKING OFFER!

Soony says (00:11):

Ja de är så korkade ibland. De ba "öh vadå, det
är renare????" fick de typ lära sig i skolan

ColinZeal says (00:12):

idioter. som att armhålor blir renare bara för att
man tar bort dom.

Eh, du vet. typ.

Soony says (00:12):

HAHAHA finfin jämförelse

ColinZeal says (00:12):

inte BÄSTA liknelsen men ändock en liknelse


//ColinZeal


Kommentarer
Postat av: Anders Sjöholm

Jag skulle ju inte gråta blod direkt om "kalle neger" förolyckades på sin arbetsplats....

2012-02-13 @ 17:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0