Stuntläsarinnan

Lät mitt ex agera stuntläsarinna för ett inlägg som jag inte kan publicera ännu. Hon har läst en tidig version av den och kommenterade den med:

Skitkul inlägg. skriv ett inlägg om varför du
förnekar mig ditt sällskap

Har inte träffat henne sen början på 2005. Sen ett år tillbaka har hon nu nämnt då och då om att hon vill ta en fika med mig. Hon är så förbaskat nyfiken och så saknar hon mitt sällskap. Yeah well. Och nu vill hon att jag ska skriva (ännu) ett inlägg om henne?

ColinZea
l:
hahaha what? skriver bara om roliga saker..
du dumpade mig!? eh, not fun?

Magda:
sant


Första kommentaren till inlägget:
Brilliant =D

Ni som är medlemmar i min grupp på Facebook kan läsa inlägget idag, här och nu. Ni andra får vänta en... okänd tid.


//ColinZeal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0