Preventivmedel

Men hon ser ju ut som en jävla skata?!? säger jag till Marc.
Vadå, vill inte du sätta på henne?
Hon är ju snygg här, men utanför är hon ju helt vanskapt. Är vhon värd 18 år till? frågar jag och syftar på Marcs underhåll som han betalade under sin sons uppväxt.
Men hallå? Lite box i magen fixar det, säger han och kör en uppercut genom luften och skrattar skitigt.Eller klädhängare hakar jag på.
Men hon ser ju ut som en jävla skata?!? säger jag till Marc på morgonen.
Vadå, vill inte du sätta på henne?
Alltså, hon är ju snyggast här på jobbet, men utanför är hon ju helt vanskapt. Är hon värd 18 år till? frågar jag och syftar på Marcs underhåll som han betalade under sin sons uppväxt.
Men hallå? Lite box i magen fixar det, säger han och kör en uppercut genom luften och skrattar skitigt.

Själv är jag mer inne på Stephen Lynchs sista rad i följande låt:


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh han är så skön!

2011-10-06 @ 07:30:24
URL: http://1ilith.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0