Vindruvan

När jag började skriva inlägg för länge sen, typ år 2000-01 så kommer jag ihåg att jag tänkte: Jag kommer nog ALDRIG skriva ett inlägg som heter Vindruvan. Varför skulle jag? It won´t happen. Of course it won´t. I mean like, just no. Nej. Så händer det, jag SKRIVER ett inlägg som heter just det?! Vem hade trott DET för 11 år sen!?? Mindboggling. Här är den.
"Lovely". Hon jobbar på Every Times Foodmenders och är typ ~23-24? Ser jävligt bra ut, är smart, supertrevlig och glad som få. Hejar på United (heja!) och heter i efternamn som en viss Unitedlegend:
Busby, Beckham, Neville, Kanchelskis, Rooney, Best eller Keane. Någon av dom. Giftasmaterial (jag tar hennes efternamn!) men dock för insyltad i sin familj redan nu vid sin relativt låga ålder.
Hon hindrar mig från att lämna  lunchrestaurangen och börjar prata med mig:
Träffade din kollega vid hissen tidigare idag.
Vilken av mina kollegor? frågar jag.
Gollum. Jag höll på med fruktvagnen när han vänder sig om och kommer åt min rumpa med sin hand. Sen säger han att det var en väldig fin o mjuk rumpa du har där.
Sen skakar hon till äcklat med hela kroppen till vilket jag garvar.
Det var den säkert säger jag och fortsätter, jag hade en liknande upplevelse med din kollega för säkert ett år sen. Kommer in genom samma dörr som Gollum och där står... han som brukade vara hos er?
Eftersom jag vid tillfället missade ta hans namn och telefonnummer så beskriver jag han som:
* ~25år
* mörk men svensk
* snäppet längre än jag
Hon trodde sig veta vem det var.
Han jobbar egentligen i en annan filial och hoppade in hos oss lite då och då när det behövdes. Jag fortsätter min story:
Han  har precis hållit på med fruktvagnen och ska stoppa in en vindruva i munnen. Då kliver jag in genom dörren och vi står face to face bara knappt metern ifrån varandra. Då hör han tydligen hur saxofonen i början på WHAM - Careless Whisper drar igång. I slowmotion drar han ut vindruvan, vänder på den och för den mot min mun istället. Något förvånat (?!?!?) får han svaret:
Nej tack! från mig samtidigt som jag parerar vindruvan genom att luta huvudet åt sidan.
NÄÄÄÄÄ?!?!? skriker L kontrollerat utan att störa sina matgäster och gapar chockat.
Totally supergay. säger jag.
Men han har ju varit ihop med samma tjej i 10 år?!?! och jag svarar:
Slut om max två år. So gay. Det är flera gånger han dragit undan kaffet lite flörtigt eller vägrat ge mig mat lite busigt sådär, som för att flörta med en.
Hon funderat ett tag och tänder till:
JA! Han kom fram till mig en gång och viskade, L, hur ska jag få min tjej att ha analsex?!?
See fucking told'ya! Gaydar up and running! Snubben verkar sparka allt han orkar på garderobsdörren inifrån men verkar inte kunna få upp dörrarna. Stackarn.
:-(
Lovely. Hon jobbar på Every Times Foodmenders och är typ ~23-24? Ser jävligt bra ut, är smart, supertrevlig och glad som få. Hejar på United (heja!) och heter i efternamn som en viss Unitedlegend: 
Busby, Beckham, Neville, Kanchelskis, Rooney, Best eller Keane. Någon av dom. Giftasmaterial (jag tar hennes efternamn!) men dock för insyltad i sin familj redan nu vid sin relativt låga ålder.

Hon hindrar mig från att lämna  lunchrestaurangen och börjar prata med mig:
Träffade din kollega vid hissen tidigare idag.
Vilken av mina kollegor? frågar jag.
Orchen. Jag höll på med fruktvagnen när han vänder sig om och kommer åt min rumpa med sin hand. Sen säger han att det var en väldig fin o mjuk rumpa du har där.
Hon skakar till äcklat med hela kroppen åt det hon berättat och jag garvar. Sympatigarvar.
Det var den säkert säger jag och fortsätter, jag hade en liknande upplevelse med din kollega för säkert ett år sen.
Kommer in genom samma dörr som Orchen och där står... han som brukade vara hos er? 

Eftersom jag vid tillfället missade ta hans namn och telefonnummer så beskriver jag han som:
* ~25år
* mörk men svensk
* snäppet längre än jag
Hon trodde sig veta vem det var. 

Han jobbar egentligen på en annan restaurang och hoppade in hos oss lite då och då när det behövdes. Jag fortsätter min story:
Han har precis hållit på med fruktvagnen och ska stoppa in en vindruva i munnen. Då kliver jag in genom dörren och vi står face to face bara knappt metern ifrån varandra. Då hör han tydligen hur saxofonen i början på WHAM - Careless Whisper drar igång. I slowmotion drar han ut vindruvan, vänder på den och för den mot min mun istället. Något förvånat (?!?!?) får han svaret:
Nej tack! från mig samtidigt som jag parerar vindruvan genom att luta huvudet åt sidan.

NÄÄÄÄ-Ä?!?!? skriker Lovely kontrollerat utan att störa sina matgäster och gapar chockat.
Totally supergay. säger jag.
Men han har ju varit ihop med samma tjej i 10 år?!?! försöker hon lägga ihop pusselbitarna och jag svarar:
Slut om max två år. So gay. Det är flera gånger han dragit undan kaffet lite flörtigt för mig eller vägrat ge mig mat lite busigt sådär, som för att flörta med en. Vid varje gång har han liksom gungat med axlarna och huvudet som för att locka till en.
Hon funderat ett tag och tänder till:
JA! Han kom fram till mig en gång och viskade, Lovely, hur ska jag få min tjej att ha analsex?!?

See fucking told'ya! Gaydar kalibrerad och up and running! Snubben verkar sparka allt han orkar på garderobsdörren inifrån men verkar inte kunna få upp dörrarna. Stackarn.
:-(


//ColinZeal

Kommentarer
Postat av: Julle

Hahaha... din gaydar är KING!

2011-05-19 @ 21:32:30
Postat av: TeXas

Asså Niko, det händer fan ta me nåt varje dag i din värld? förbannat bra historier du levererar! :)

2011-05-19 @ 22:39:09
URL: http://martinshockey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0