Chilenaren

Jag och en läsare, Rikard, pratar om en gemensam bekant. Nämnde person är från Chile och... är väl lite udda. Som det framgår i följande dialog:
rikard says (18:36):
frågade honom en gång:
vad jobbar du med?
eeeh, eeeeh (han börjar alltid med ett hest eeeh eller två)
ColinZeal says (18:37):
tror han att han är med i gossip girl?
rikard says (18:37):
jag jobbar på siba
som säljare
jag kan ju mycket om teknik va
har säkert 200 tidningar hemma
läser jämt
rikard says (18:38):
det läskiga var
var på en fest i STAD X en gång
rikard says (18:39):
han var där, jag och polarn pallade inte frysa på stationen och vänta på första tåget hem
han erbjuder sig självklart att bi kan stanna i hans lägenhet tills dess
rikard says (18:40):
"har precis flyttat in säger han innan han öppnar"
möts av en etta
en madrass på golvet
en tv på andra sidan rummet
rikard says (18:41):
och hela jäkla golvet fyllt med tidningar
jesus. GET OUT OF THERE!
rikard says (18:41):
haha
han kanske är en sån där som inte kan slänga saker
ColinZeal says (18:42):
tänk såhär:
om han slänger saker, så är lägenheten tom
rikard says (18:43):
haha
har du jävligt rätt i
mannen är ett riktigt mysterium
ColinZeal says (18:43):
pinochet var inte snäll mot han

Jag och en läsare, Rikard, pratar om en gemensam bekant. Nämnde person är från Chile och... är väl lite udda. Som det framgår i följande dialog:


rikard says (18:36):
frågade honom en gång:
vad jobbar du med?
eeeh, eeeeh (han börjar alltid med ett hest eeeh eller två)

ColinZeal says (18:37):
tror han att han är med i Gossip Girl?

rikard says (18:37):
jag jobbar på siba
som säljare
jag kan ju mycket om teknik va
har säkert 200 tidningar hemma
läser jämt

rikard says (18:38):
det läskiga var
var på en fest i STAD X en gång

rikard says (18:39):
han var där, jag och polarn pallade inte frysa på stationen och vänta på första tåget hem 
han erbjuder sig självklart att bi kan stanna i hans lägenhet tills dess

rikard
says (18:40):
"har precis flyttat in säger han innan han öppnar"
möts av en etta
en madrass på golvet
en tv på andra sidan rummet

rikard says (18:41):
och hela jäkla golvet fyllt med tidningar

ColinZeal says (18:41):
jesus. GET OUT OF THERE! 

rikard says (18:41):
haha 
han kanske är en sån där som inte kan slänga saker

ColinZeal says (18:42):
tänk såhär:
om han slänger saker, så är lägenheten tom

rikard says (18:43):
haha
har du jävligt rätt i
mannen är ett riktigt mysterium

ColinZeal says (18:43):
pinochet var inte snäll mot han


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0