Värdelöst vetande... (VÄRDELÖST I TELL YOU!)

Den klassiska filmen "Back to the Future" (Tillbaka till Framtiden) utspelade sig 1985. Jag såg den när jag var 11-12 år gammal runt 1986-1987 eller dylikt. I filmen åker Michael J Fox 30 år tillbaka i tiden och landar på år 1955.

BTTF

Om filmen hade utspelats idag, år 2010, så hade han åkt tillbaka till år 1980...
Jag var 5 år då - man börjar ju fundera på vart tiden tog vägen. 

Jävlar så deprimerande.

"Back to the Future Part II" är således blotta fem år fram i tiden vilket betyder bara en sak:
...HOVERBOARDS!

Nu ska jag gå o dra något gammalt över mig. 
För jag bör äga något sådant.

Kommentarer
Postat av: Patric

Oh. .. Hooverboards!!



Jag vill ha en!



Det bästa med Tillbaka till framtidens framtidsvision var väl ändå 3d-bion? :)

2010-02-02 @ 20:49:29
URL: http://blog.bejbi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0