Labyrinten... (fill in the blanks)

...blir fan inte bra. Ok, att jag återupptar inlägget efter en veckas lunginflammation men det hjälper ju inte kvalitén direkt. Det handlar alltså om inlägget som ska avhandla senaste galna resan till Berlin under två nätter.

Blir fan inte nöjd med inlägget men eftersom jag vet att det finns dom som väntar på just DET inlägget så tänkte jag pröva mig på ett nytt grepp.

Stödord.

Så nu kommer istället hela inlägget i form av stödord:

Paul Kalkbrenner. (Hetero)hångel. Öl. Mat. Pirajan. Bögar. Australiensiskor. Gräs. Facebook. Berghain. Labyrinten. (Bandet)Genesis.  Snarkningar. Heteroskola. Bilnycklar. Lärlingsplaner. Pojkvän. Total mörker.

Eh?!? Eeeeh? Händelserikt som fan som ni ser!


2raumwohnung - Wir Werden Sehen (Paul Kalkbrenner Remix):



Så vad tyckte ni? Galnaste inlägget om Berlin hittills ayeh?!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag är så fucking besviken Niko!! Här har jag haft en skitdag(ar)och får syn på att du har uppdaterat - finnally tänker jag och i samma andetag tror jag att jag kommer bli på bra humör av att läsa ditt inlägg. BOOOOM. BAAAH. Not.

2010-04-20 @ 18:01:31
Postat av: Helén

Nej, inte okej Niko!



långfinger



Gör om, gör rätt! ^^

2010-04-20 @ 19:18:01
URL: http://svartsmurfen.blogspot.com
Postat av: oljo

Håller fullständigt med föregående talare!

FAIL!

2010-04-21 @ 06:09:57
URL: http://www.oljo.se
Postat av: Dainy

Epic fail

2010-04-21 @ 10:36:05
Postat av: Miljonären

double facepalm

2010-04-21 @ 10:37:47
Postat av: Agnes

Haha!

Du gjorde en "Agnes"! Me like!

Nä, se nu fan till att skriva ett RIKTIGT inlägg!



Puss!

2010-04-21 @ 18:06:18
URL: http://anangelsdiary.blogg.se/livet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0