Tedeschi på MAX

Mobilen ringer lite efter 18:00 och vem är det om inte självaste Tedeschi? Tedeschi som har varit borta i nästan två veckor. Har inte svarat i mobilen när man ringt, knappt varit på msn. Borta. Inte bortrest-borta utan borta som i tung heroinperiod-borta.

Eller tung pluggaperiod-borta. Whatever.

"...tenta hit o dit, distans hit o dit. bjäbb" hörde jag när han förklarade allt. Han förklarade säkert allt i minsta detalj men.. *Ricky Lake-hand*
"Jaha. Så vad gör du nu då?" frågar jag.
"Aaaaa nu är jag på väg o köper mat."
"Aha? Från?"
"Max."
Hehehe. 196cm och 54kg. Då kan man käka på max som det behagar. Själv gick jag upp ett hekto bara jag hörde han beställa ett Max-mål via drive-thrun

Sen pratade vi om ditten o datten ett tag tills han åker fram o ska få maten. Då hör jag ett EXTREMT besviket:
"Nääee..."
"Vadå va?" blir jag lite småorolig.
"Hon i kassan är tjock."
"HAHAHAHAHAA!!! PolackJÄVEL!" ropade jag i luren.
"...men det är så fint när dom är smala. Söta o nätta."
"Mmmjo." höll jag med.


Kommentarer
Postat av: P

haha men gud en sådan gris! eller gris och gris, man kanske det heter.... jag avr skitirriterad för någon dag sen för att butikerna här bara anställer snygga tjejer medans f kläckte ur sig "ja men ingen vill ju handla av någon som är ful"

2009-05-26 @ 09:09:55
URL: http://ihpm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0