Tidsoptimisten...

...SnyggMagnus alltså, suck.

Monday Bar-kryssningen är ikväll och jag sa att vi ska ta 16:00-tåget mot målet. 

I tisdags ringde han i ett annat ärende:
"Jag kommer med kameran (Canon Ixus 100) till dig vid 18:15... så det blir typ 18:30 ok?" frågade han och skrattade till.
Skrattade för att han vet att han alltid blir försenad vad det än gäller.
"Ok, jag väntar in dig vid 18:45."

Jag fick kameran 18:55.

Så tåget idag vid 16:02 är så jävla fail safe så det finns inte. Vi kommer inte missa båten trots att vi ska ta en pitstop för lite föda i hufvudstad´na.

Tidigare idag ringde han vid 14:00 och sa att han drog från jobbet.
"Whooooh dude! Chill pill? Måste köpa en lott här tror jag. Så tidigt? Då kanske vi kommer tidigt? Vem vet?"
Han skrattade som svar.

15:30:
Såhär 1,5 timma senare är han fortfarande inte här/klar trots att han har 5 minuter hem från jobbet.

WTF?


15:55:
Nu ringde han:
"Jag är där om en kvart!"
"Då har vi missat tåget med 8 minuter?"
"Men hur och vart ska jag parkera? När går nästa tåg?"
"Dude, ingen idé att planera. Ta dig hit så fort som möjligt och ring mig så kommer jag ut o pekar ut platsen."
Han skrattade som svar.

Unbelievable.

WTF?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0