Monday Bar Spring Cruise med Armin van Buuren

En av dom roliga sakerna som hände under kryssen var Dag 2 på morgonen när alla låg och såsade i sängen.
SnyggMagnus:
"Hörde ni om styckmordet i Sydafrika? Det var Nelson Mandela"

Det var Nelson Man dela. Styckmord. Geddit?

Alla gjorde inte det. Smålandsrumänen Laszlo:
"Nä jag fattade inte, Mandela? Nä jag tänkte mandelmassa? Men jag fattade inte."

Mandemassa? WTF.

Iaf, till syrran, just nu världens största DJ, Armin van Buuren
Han drar till med dängan som hon aldrig till sin gubbes förtret lessnar på:
"In and Out of Love" (tydligen en mashup med Jochen Miller - Lost Connection)





Går också att se i HD genom att klicka på HD-knappen nere till höger på Youtube.

Nu ett par highlights från kryssen. Först en full göteborgare, Glenn, som talar för sin sak. Tråkigt nog är den saken
"GöteBORRRRJJJJ!!"
Glenn liknar en polare till mig, Acke, men han skulle aldrig skämma ut sig genom att kuta runt och skrika "GöteBORRRJJJ!".

Sen hyttkamraten Laszlo som hör Jesse Roses mästerverk "Well Now" för första gången. Notera hans min vid 1:35 när låten ändrar karaktär för att sen återgå tillbaka till gunget. Glad kommenterar han detta på sin bredaste småländska:
"LiuuRRAD!"



Man kan inte göra något annat än älska den där killen. Minerna, talfelet, hans bankande i en halv takt efter, allt.
Grymt rolig kille att hänga med.
"Den såmm biuter låutt innan vi komma till stockholm" säger han och drar fingret över halsen, då byter jag låt till "Jesse Somfay - Kisshiiine".


Nic Chagall - Monday Bar nedan. Jag kutar fram till dansgolvet och filmar det ena och det andra. Det ena eller det andra i det här fallet vore en dansande/guppande bakdel i början på klippet.
Sen inser jag att den tillhör syrran.

DIRTY!

Ok, Gunde är inte min syrra men känns lite som en. Still dirty as hell.
Sen öppnar hon käften och låter som en finsk skogshuggare.



Märks att hon är från någon av baltländerna.

Efter att sista golvet stängt en timma innan båten kommer i land, hade vi en egen megafest i vår hytt där just "Well Now" spelades nästan på repeat. Någon tyckte att min rakade skalle liknade ett ollon och bestämde sig för att trä en toppluva över den.
Ni ser kartongkondomen ner till vänster dansandes till musiken:

Beck´s karton

Spellista för efterfesten i hytt 8345:
Jesse Rose - Well Now
Maskinen - Segertåget (Dada Life Remix)
(Dada Life är sjukt bra. Sjuuuuukt bra!)


Sagolik avslutning på kryssen med Johnny Boy:




//ColinZeal

PS

ColinZeal says (00:35):
äh. han snacka om att han fixat hotellrum o att jag skulle fixa tillbkaa det den där bruden från hallunda som var med på en trekant med oss 
Anonym says (00:35):
hahahahaa
ColinZeal says (00:36):
vi stod o låtsashånglade med varandra o helt plötsligt dyker hon upp och julle ba:
"trekant?"
"ok." svarar hon.
då var vi på väg till hans hytt
jag hade inte gått med på något?   
Anonym says (00:37):
wth!
(wth=what the hell? /ColinZeal)
ColinZeal says (00:37):
så då drar vi till hans hytt förutom att vi tappar bort han  och jag har hans nyckel. så därinne så knatar hon in på toan (o skrubbar fittan?) medans jag väntar.
akward att knulla i hans hytt så vi drar till vår hytt ist. 
Anonym says (00:37):
hans hytt = min hytt ffs
(ffs=for fucks sake! //ColinZeal)
ColinZeal says (00:37):
HAHA!!! hoppas jag ollade RÄTT ställe 
Anonym says (00:38):
HAHAHAH
Anonym says (00:39):
jag fick fan inte ens hångla på denna kryssen .. snacka fail
ColinZeal says (00:40):
du fyllde din jävla kvot förra kryssen, sluta klaga! 
Anonym says (00:41):
ffs.. jag knulla en gammal 2barnsmorsa
ColinZeal says (00:41):
sa du knulla?
DING!
ColinZeal says (00:39):
väl i vår hytt sitter wargaflicka o magnus o pratar. så jag ställer mig o stirrar på dom med blicken som säger:
"i´m here to fuck, but none of you, so get the fuck out."
*slänger tummen över axeln*
Anonym says (00:39):
hihi
ColinZeal says (00:39):
they didn´t read it right so vi drog till hennes hytt där hon ville ha koks eller affe för att piggna till då hon var för full. räknade fram att om hon skulle piggna till så skulle det vara kört för mig så det blev som inget.
för att jag inte hade något såklart. 
Anonym says (00:40):
meh.. snacka antiklimax
ColinZeal says (00:40):
mitt liv är ett antiklimax 

Kommentarer
Postat av: Louise

Fan vilken småländska! Jag bor för sjutton mitt i det och har inte hört någon pratat som honom!



Även om jag nyss fick höra att jag pratade småländska när exet ringde.

2009-03-14 @ 18:10:01
URL: http://straightfrommyheart.blogg.se/
Postat av: TeXas

han är från Rydaholm.. man pratar så där :)

2009-03-14 @ 19:36:49
URL: http://martinshockey.blogg.se/
Postat av: panthern

hej kissenisse!!!



(paus för asgarv)



Du måste ju hålla hemligt var Lazlo är ifrån, tänk om folk för för sig att vi alla pratar så där, gör sådana konstiga orgasmminer när vi dansar och lyssnar på så kass musik?



Fast förvisso, han MÅSTE vara född på någon annan plats....

2009-03-15 @ 02:14:18
URL: http://ihpep.blogg.se/
Postat av: Julle

hahaha... fyfan... vart tog jag vägen egentligen... har typ inte den blekaste ens... minns vagt att ordet trekant dykt upp nånstans men vit inte när, var lr i vilket sammanhang... aja... den bjuder jag på...



btw niko... avd ollade du?? ;) (va säkert patrics kudde) =)

2009-03-15 @ 02:15:16
Postat av: gunde

Hahah Laszlo! Tack för att du promota mitt ass.. kanske blir användbart nångång. Puss/syster

2009-03-15 @ 10:03:27
Postat av: Maria

Åh va roligt det va där på slutet med er! :)



Grymt kul att se Laszlos ansiktsuttryck!

2009-03-15 @ 12:33:27
URL: http://baverbacken.blogs.se
Postat av: Patric

MUHNAHAHAHAHAHA!!



fnissar förnöjt

Nästa gång är det jag som ollar något i din hytt, för att väga upp ditt okynnesollande!

2009-03-15 @ 20:33:44
URL: http://blog.bejbi.se
Postat av: Laszlo

hgahahahahaah



vad i helvetE?!?!

2009-03-15 @ 22:14:30
URL: http://exposure.laszlo.se
Postat av: sccchh

Laszlo ÄR född någon annanstans

2009-03-16 @ 14:28:41
Postat av: camilla

hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej

hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej

hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej

hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej

hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej

hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej

hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej

hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej

hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej

2010-09-28 @ 01:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0