Uppdatering på Styrelsemötet

Uppdatering på det som jag skrev om i måndags.

Kommer in på det flyttade mötet och sätter mig.
Jag slänger en blick på Herr Ordförande. Han slänger en blick tillbaka och nickar.

Stel stämning.

Mötet går professionellt till med pingisblickar fram och tillbaka. Detta säkert med obehagliga/ofrivilliga tankar om den andra.

"....mötet avslutat!", *PANG!* drämmer han till klubban på bordet.

...sen är de tyst tills han bryter isen:
"Du ringde fel igår?"
"Mmmm... Det gjorde jag."
"Min sambo frågade mig Knarkar han? Jag sa, Nä jag vet inte."
"Hahha! Du kan hälsa henne att jag inte knarkar på vardagarna."

Så, då var isen bryten... Vi får väl se det som lite male bonding?

Kommentarer
Postat av: Patric

Det JAG är mest förvånad över är att du sitter med i ett styrelsemöte för bostadsrättsföreningen ...

2009-01-29 @ 23:08:49
URL: http://blog.bejbi.se
Postat av: ColinZeal

Eftersom du verkar vara rätt ny för det här med bloggar så kan jag förklara en sak för dig Patric.



Författaren styr helt och hållet vilken bild du kommer få av situationer och du kan lita på att du inte kommer få 100% av någon historia. Det blandat med en matsked fördom från läsarens sida, gör att man kommer till en slutsats liknande din.



//Niko



PS Välkommen till Internet, Puss. ;)

2009-01-30 @ 09:06:21
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: Sanna

:D:D:D:D:D:D:D:D

2009-01-30 @ 13:07:36
URL: http://wallheel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0