Avgå Lagerbäck!

Såg en på min MSN som hade ändrat namn till "AVGÅ LAGERBÄCK!!!!" under Sverige-Ryssland i EM 2008

Dubbelklickar genast på han:

ColinZeal says (22:26):

amen nigga

AVGÅ LAGERBÄCK!!!! says (22:27):

Ska du o jag bilda ett eget landslag?

Vi lär göra ett bättre jobb

ColinZeal says (22:28):

yes! det gör vi. jag ringer den där skallige på förbundet imorgon och erbjuder våra tjänster.

ColinZeal says (22:28):

han med glajjorna. för upprörd för att komma ihåg namn

ColinZeal says (22:28):

den lille?

ColinZeal says (22:28):

GAAAAH! Fuck it

ColinZeal says (22:29):

LAGRELL!! nu sätter jag mig på soffan igen

AVGÅ LAGERBÄCK!!!! says (22:30):

Haha

Senare bytte jag namn till:
:mad: talk football with me = autoban for a long period of time

Detta för att få tyst på alla kaxiga tyskar/italienare på min lista.
Fucking mean it.


edit:
Och FRA på det här också? Nu lever vi i en jävla översittarstat med en dålig förbundskapten i fotboll!
Jag vet fan inte vilket som är värre.
Jag skäms att jag röstade blått!
Fy HELVETE!


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Fy, vad tråkigt att Sverige förlorade! Jag var från början helt inställd på att Sverige skulle vinna, men jag märkte snabbt att Ryssland var bättre. Tyvärr.

2008-06-18 @ 23:13:15
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0