Argbiggan arg...bigger...ar

Studenten Argbiggan pingar mig på MSN 02:33 efter att ha kommit hem från krogen natten mot torsdag:
"hey"

Inget svar får hon då jag sover. När jag väl vaknar upp och ska till jobbet ser jag meddelandet och svarar:
"hahahah!! men tjena att jag skulle varit vaken vid 2:33. eller hur du? nån cider för mycket va? ^^"

Två timmar senare, 8:13, får jag svar från henne:
"man vet aldrig. jag är vaken den tiden ibland utan att varit ute. o nu är du väl inte uppe kl 8 heller sömntuta! du bara sover o sover!"

Whooosh! Tur att hon bor 17 mil bort tänkte jag och tackade min lyckostjärna.

ColinZeal said:

JÄVLAR vad grinig man kan vara vid 08:13 en vardag

;) :P

svarar jag när jag kommer hem från jobbet. Och nu blir det konstigt. Två dagar senare, på lördagen säger hon helt plötsligt:

Argbiggan says (09:37):
jag är alltid grinig

Här var jag tvungen att gå in i loggarna och kolla vad hon babblade om då... inte fan kommer jag ihåg något som hände innan Dackefejden.

ColinZeal says (09:37):

hallå? det där var ju hundra år sen?

Argbiggan says (09:37):
ja men jag har inte varit hemma på hundra år

Argbiggan says (09:38):
har bara varit hemma o vänt sen torsdags morse

ColinZeal says (09:38):

asså. ok.

ColinZeal says (09:38):

o fan, har du börjat gå på gatan eller?

Argbiggan says (09:38):
ja sa inte jag att jag skulle börja med det?

ColinZeal says (09:38):

näe? känner mig lurad

Argbiggan says (09:39):
har för mig att jag sa det i tallin eller på båten (Monday Bar-kryssningen/ColinZeal)

ColinZeal says (09:41):

du har också för dig att jag skulle ta hand om din mobil, men inte kommer jag ihåg det. du har också för dig att jag skulle ta hand om dina kort också, men inte kommer jag ihåg det heller. sen hittar vi dina kort i min plånbok..
magic? yes

:P

Argbiggan says (09:42):
hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0