Knapplås

Acke ringde mig någon gång innan nio igår morse.


Samma Acke som kommenterade mitt inlägg "Techno & 10000 Tyska Bögar" med:
"Allt låter som något man vill uppleva.."

Hans söte flickvän var inte helt nöjd med den kommentaren från sin kille kan man bevittna längre ner på sidan.


Men som sagt, han ringde och jag svarade. Hörde bara hasande ljud i takt.

"Acke?" - Inget svar.


Klockan var precis före nio så han måste vara på väg till jobbet. Hans Nokia N95 (kööp! /*ironi*) måste ha ringt senaste numret eller något kom jag  fram till och la på.

Nästan omedelbart ringer han igen. Samma hasande ljud. Lägger på och skriver ett sms till han:
"Sluta ringa mig!"
 
Fick svar omedelbart:
"Knapplås är för tyska läderbögar!"
 

"Hälsar det nästa gång!" fick han som svar.


//Niko



PS Ett stort grattis till William på födelsedagen. Samtidigt kan jag ju passa på gratta syrran också som fyller år imorgon (och som är klämde fram den förstnämnda för exakt ett år sen. )

"Varför väntade du inte en dag?" som morsan frågade henne.

....


Kommentarer
Postat av: Acke

Men det är ju så!

2008-01-24 @ 22:38:57
URL: http://www.ackelindholm.blogspot.com
Postat av: Jilly B

Pojkar är knäppa. Ni förtjänar varandra. ^^;

... hihi lite söt är jag i alla fall! (;

2008-01-25 @ 18:37:22
URL: http://insidelingo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0