Systemet Part Deux

"Va?" frågar jag då jag var osäker ifall ljudvågorna vibrerade rätt.

"Leg?" upprepas frågan.


Gräver fram den, langar över den till snubben bakom kassan o frågar:
"Jobbade du förra fredagen? För jag tror det var du som frågade sist också.."
Han räknar fram åldern och ger tillbaka den och säger:
"32 ja.. juste..."


Komikern bakom mig säger:
"Yäp yäp yäp yäp."
Lyssnade alltså inte på honom. Han tyckte tydligen att han var tillräckligt rolig för att breaka som komiker på systemet.. Dude, it ain´t gonna happen.
"Jag frågade dig förra fredagen vilken den högsta åldern du haffat var.." säger jag till snubben bakom kassan.
"Ajuuuuste.. hehehe." svarar han bara.


Packade ihop mina grejer. (Becks, Xider, Relax - Fuck you.)



mvh, Snart 20år gammal


PS Dagens "ÅH!":
"Popof - Elektric Circus.mp3"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0