Ragg på Donken

 

"Nä, jag vill inte hamna på din blogg" säger en brud som jag raggade på.
?
"Vafan" Varför skulle du hamna på min blogg? Så länge der inte händer något sjukt så man nästan kan garva åt det, då hamnar ingen/inget på min blogg? tänkte jag och där hade det ragget runnit ut i sanden.
Till skillnad mot inatt.
Var på M.I.K.E. (=Push & Plastic Boy) på Monday Bar och det var heelt ok. Han spelade bland annat mina excellenta favvolåtar "Fairmont - Gazebo" och "Misstress Barbara - K-10" vilket gjorde mig smågalen. Skulle sedan en snabbis till McDonalds för att ta ett mellanmål för att sen skynda tillbaka och dansa till Sean Tyas. Men det blev aldrig av för jag började prata med en oskyldig 23-årig dalkulla som jag sen åt med.
Den gemensamma måltiden slutade med att jag hade armen utsträckt över bordet med pekfingret i hennes mun, som hon sakta sög av, medans vi tittade varandra djupt i ögonen.
"I´M LOOVIN´ IT!"
"Ragg på donken alltså? Det var nytt" säger PA dagen efter på MSN.
På baksätet i taxin lägger hon sig undergiven på rygg, med huvudet i mitt knä, och jag trycker in samma pekfinger i hennes mun som hon fortsätter suga av passionerat. Taxichaffisen gjorde ett bra jobb på att låtsas som ingenting men sneglade ändå lite snabbt på oss. Själv fick jag bånge och tänkte att det här kan bli ett kanoninlägg på bloggen. Den oskyldiga dalkullan visade sig inte vara så oskyldig utan vaknade dagen efter med ömma bröst och blåmärken på armarna. Detta efter mina bitmärken.
Va?
Hon tände på smärta. Inte min grej direkt men vafan, läge att bita i det sura äpplet och anpassa sig till att vara hennes mästare under natten. Efter att ha lyckats bita henne till orgasm (!!!) så ligger hon och drar sina fingertoppar över den gropiga delen av huden. Den delen som formats efter mina bitmärken.
Luktade mutta på pendeltåget på väg hem. Detta trots att jag duschade på morgonen. Förutom fingrarna så var största boven i odördramat dildon som låg tvärs över min MOONBOOTICA-logga på min svarta t-shirt. Det här upptäckte jag när jag drog fram hela tröjan som låg halvt under sängen. En blank fläck som stank trots att den var torr... Härligt! Hon och hennes tjejkompis stod och lagade mat när jag halvnaken svängde in i köket med mitt knullrufs.
"Tja!" sa jag till väninnan när jag knatade förbi henne.
"Hej." svarar hon tillbaka utan att titta på mig, men sneglar snabbt efter mig när jag öppnar dörren till toaletten.
Stunden innan hade jag försökt få komma till så jag satte på dalkullan bakifrån men stanken var så sjukt vidrig att jag höll på svimma. Så jag lägger mig bredvid henne utmattad och njutandes av frisk luft när hon frågar:
"Vad hände?"
"Nä, orkar inte mer" ljög jag lite snabbt.
Hon gick ner på mig och sög jätteduktigt. Men eftersom jag tillhör typen som aldrig kommit av en avsugning så fick jag hjälpa henne lite. Till slut kom jag i munnen på henne, o hon svalde allt utan att jag hintat åt det hållet. Sen kryper hon upp till mig, slänger armen om mig och andas ut:
"Tack" mot min hals.
Här kan du låtsas höra ljudet av däckskrik t ex.
Att tacka en kille efter det här är som att... jag måste förklara för alla females vad det handlar om. Tänk dig att du går på McD o ska äta. Du står och bestämmer dig för en Big Mag o Co. Fanta, Cheese Dip och extra Cheese. Awesome. Du får veta att det kostar 94kr. När dom väl packat ihop allt åt dig på brickan, så skjuter dom den mot dig. Sen lägger dom 94kr i. Och säger tack.
Själv står du där o ba:
"Jag... behövde som inte göra något eller?"
That´s right. Just eat your burger.
See that makes no sense either!??!
Nu ska jag dra och köpa en citron så jag blir av med muttlukten från fingrarna och händerna. Spelar ingen roll hur många ggr man tvättar händerna, lukten försvinner inte! Fan, läge att köpa nytt tangentbord också när jag tänker efter.
Sa till SnyggMagnus vid förra kryssen att jag var en psychomagnet och han nickade bara och skrattade.
Tog inte dalkullans nummer - Duh.
Varför kan inte jag bara hitta en normal tjej med humor som man kan bilda familj med?
//ColinZeal

"Nä, jag vill inte hamna på din blogg" säger en brud som jag raggade på.

 

?

 

"Vafan" Varför skulle du hamna på min blogg? Så länge det inte händer något sjukt så man nästan kan garva åt det, då hamnar ingen/inget på min blogg? tänkte jag och där hade det ragget runnit ut i sanden.

 

Till skillnad mot inatt.

 

Var på M.I.K.E. (=Push & Plastic Boy) på Monday Bar och det var heelt ok. Han spelade bland annat mina excellenta favvolåtar "Fairmont - Gazebo" och "Misstress Barbara - K-10" vilket gjorde mig smågalen. Skulle sedan en snabbis till McDonalds för att ta ett mellanmål för att sen skynda tillbaka och dansa till Sean Tyas. Men det blev aldrig av för jag började prata med en oskyldig 23-årig dalkulla som jag sen åt med.

 

Den gemensamma måltiden slutade med att jag hade armen utsträckt över bordet med pekfingret i hennes mun, som hon sakta sög av, medans vi tittade varandra djupt i ögonen.

 

"I´M LOOVIN´ IT!"

 

"Ragg på donken alltså? Det var nytt" säger PA dagen efter på MSN.

 

På baksätet i taxin lägger hon sig undergiven på rygg, med huvudet i mitt knä, och jag trycker in samma pekfinger i hennes mun som hon fortsätter suga av passionerat. Taxichaffisen gjorde ett bra jobb på att låtsas som ingenting men sneglade ändå lite snabbt på oss. Själv fick jag bånge och tänkte att det här kan bli ett kanoninlägg på bloggen. Den oskyldiga dalkullan visade sig inte vara så oskyldig utan vaknade dagen efter med ömma bröst och blåmärken på armarna. Detta efter mina bitmärken.

 

Va?

 

Hon tände på smärta. Inte min grej direkt men vafan, läge att bita i det sura äpplet och anpassa sig till att vara hennes mästare under natten. Efter att ha lyckats bita henne till orgasm (!!!) så ligger hon och drar sina fingertoppar över den gropiga delen av huden. Den delen som formats efter mina bitmärken.

 

Luktade mutta på pendeltåget på väg hem. Detta trots att jag duschade på morgonen. Förutom fingrarna så var största boven i odördramat dildon som låg tvärs över min MOONBOOTICA-logga på min svarta t-shirt. Det här upptäckte jag när jag drog fram hela tröjan som låg halvt under sängen. En blank fläck som stank trots att den var torr... Härligt! Hon och hennes tjejkompis stod och lagade mat när jag halvnaken svängde in i köket med mitt knullrufs.

"Tja!" sa jag till väninnan när jag knatade förbi henne.

"Hej." svarar hon tillbaka utan att titta på mig, men sneglar snabbt efter mig när jag öppnar dörren till toaletten.

 

Stunden innan hade jag försökt få komma till så jag satte på dalkullan bakifrån men stanken var så sjukt vidrig att jag höll på svimma. Så jag lägger mig bredvid henne utmattad och njutandes av frisk luft när hon frågar:

"Vad hände?"

"Nä, orkar inte mer" ljög jag lite snabbt.

 

Så istället gick hon ner på mig och sög jätteduktigt. Men eftersom jag tillhör typen som aldrig kommit av en avsugning så fick jag hjälpa henne lite. Till slut kom jag i munnen på henne, o hon svalde allt utan att jag hintat åt det hållet. Sen kryper hon upp till mig, slänger armen om mig och andas ut:

"Tack" mot min hals.

 

Här kan du låtsas höra ljudet av däckskrik t ex.

 

Att tacka en kille efter det här är som att... jag måste förklara för alla females vad det handlar om. Tänk dig att du går på McD o ska äta. Du står och bestämmer dig för en Big Mag o Co. Fanta, Cheese Dip och extra Cheese. Awesome. Du får veta att det kostar 94kr. När dom väl packat ihop allt åt dig på brickan, så skjuter dom den mot dig. Sen lägger dom 94kr i. Och säger tack.

 

Själv står du där o ba:

 

"Jag... behövde som inte göra något eller?"

That´s right. Just eat your burger.

 

See that makes no sense either!??!

 

Nu ska jag dra och köpa en citron så jag blir av med muttlukten från fingrarna och händerna. Spelar ingen roll hur många ggr man tvättar händerna, lukten försvinner inte! Fan, läge att köpa nytt tangentbord också när jag tänker efter.

 

Sa till SnyggMagnus vid förra kryssen att jag var en psychomagnet och han nickade bara och skrattade.

 

Tog inte dalkullans nummer - Duh.

 

Varför kan inte jag bara hitta en normal tjej med humor som man kan bilda familj med?

 

 

//ColinZeal

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mike Tyas???

Sean?? :)

2007-01-07 @ 18:34:44
Postat av: ColinZeal

Ajuste, såklart. *slår på pannan*
Var ju sexuellt utmattad OCH bakis när jag skrev så.. ;)

2007-01-07 @ 22:59:12
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: Erica

Redan hört om det men garvar lika gott ändå, du kan fortfarande chocka skiten ur mig! Men säg inte att du körde riktig S/M och tvingade henne att kalla dig "Master" och dyl?

2007-01-07 @ 23:30:14
Postat av: ColinZeal

Vad var det som chockade dig?
;)

Och nä, inget S/M och jag tvingade inte henne kalla mig för mästare eller nåt. Hon gjorde inte det heller men något "Säg vad jag ska göra" eller dylikt hörde jag henne kvida dock. Så hon var på väg dit men det är nog inte riktigt min grej.

2007-01-07 @ 23:34:48
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: Laszlo

haha, schysst inlägg :)

2007-01-21 @ 13:09:50
URL: http://blog.laszlo.se
Postat av: ColinZeal

Thanks Laszlo. Leker lite mer tanken att skriva ner det jag inte ville skriva ner. "The Unrated Version" så att säga. Sanningen är sjukare än vad man kan tänka sig. :)

2007-01-21 @ 14:54:38
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: Robin

hahaha du är kungen :D Ragg på donken

2007-02-17 @ 15:37:46
Postat av: Anders Sjöholm

Klockren kväll Niko... Mer av denna varan tack =D

2011-10-08 @ 15:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0