Mogen man på 30-nånting

bryan 

ColinZeal säger (16:35):
skulle du kunna tänka dig att ha sex med han?
perfekt kropp och penis, och ni är båda lite småfulla o kåta. ingen behöver få veta nåt om det.? 
Johanna säger (16:35):
hmmm svårt o säga.. men jag tror inte det
vem är det?
ColinZeal säger (16:36):
nån snubbe i usa. varför inte?
Johanna säger (16:36):
jag är jävligt kräsen..
ColinZeal säger (16:38):
ja, lyckades faktiskt en att få säga ett rungande ja.
eller "ja",
"men va faan, jag skulle väl ha det då" sa hon för att vara exakt 

Eller rättare sagt:
(tjugo minuter tidigare) 

ColinZeal säger (16:02):
hej. utan att någon skulle få veta det, skulle du kunna tänka dig ha sex med den här killen?
(nä, jag känner inte han.)
Michaela säger (16:02):
haha nja det skulle jag nog inte.. vadådå?  vem är han?
ColinZeal säger (16:03):
vadå? varför inte? tänk på att han skulle ha perfekt kropp och en perfekt penis.. och ni båda var lite småfulla och väldigt singlar?
Michaela säger (16:04):
han har ju mustasch
ColinZeal säger (16:04):
men om han rakade bort den? 
Michaela säger (16:05):
hmmm... nja.. hur full är jag då isf?
ColinZeal säger (16:06):
tillräckligt för att ha sex med han.lite kåt på alla sådär
Michaela säger (16:06):
om jag är kåt på alla, varför skulle jag välja han?
ColinZeal säger (16:06):
bara han fanns att tillgå
Michaela säger (16:07):
men va faan, jag skulle väl ha det då 

Där kom det tänkte jag och skickade henne länken: 


Bryan hade sex med död hjort

För ett år sedan dödade han en häst som han sedan hade sex med.

Nu har 20-årige Bryan James Hathaway slagit till igen.
Den här gången med en död hjort som låg bredvid vägen.



Läs mer era perverterade as:
http://www.expressen.se/index.jsp?a=757181

ColinZeal säger (16:08):
DU ÄR SÅ ÄCKLIG!!!      

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fan va skönt att det inte var jag som kunde tänka mig o ha sex med han.. =) Slapp göra bort mig för engångsskull.. =)

2006-11-19 @ 18:25:12
Postat av: Michaela

Hahaha faan vad taskig du är!

2006-12-19 @ 12:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0