Ännu en kryssning..

”Jag tänkte att jag ska ta det lugnt...” berättar chefen om senaste kryssningen med jobbet. Nästan alla har åkt i fyra olika omgångar och han åkte sista. ”…så jag drack cola från nio på kvällen till två på natten. Sen gick jag och la mig för jag vill inte ha nåt strul.”


”Va?” frågar jag helt förvånad. Killen har ett ”öppet” förhållande som innebär att han kan sätta på vilka han vill till höger o vänster om han känner för det. Vilket han också gör. Känner o gör då. Sitter på luncherna och nästan skryter om sina erövringar och älskarinnor som han har. Ingen blir chockad längre eftersom det är så.. normalt. Reglerna för förhållandet med sin sambo är att båda vid sina erövringar måste använda kondom och inte nämna något för den andre, om man inte blir tillfrågad.


”Vadå inte strula?” frågar jag.
”Ja, jag vill vara trogen.” säger han och tystnad följer.
”…mot din sambo?” frågar jag.
”…nej.” kommer svaret som återigen följs av tystnad.
…för att sen explodera i skratt från bådas håll.


”Du är fan helt jävla sjuk i huvudet!” säger jag och han skrattar och rycker på axlarna.
”Ja? Det är min älskarinna jag vill vara trogen mot.”
”Sjuuuuk i huvudet!” med tanke på att han har två barn.


”Så alla fall så där sover jag till halv fyra när dörren flyger upp. Balboa, Jeusu och Prutt-Prutt stormar in med två brudar. Balboa hoppar upp på överslafen och hans brud klär av sig naken mitt i hytten. För att sen klättra upp och glida ner under täcket. Där börjar dom knulla.” säger han o skakar på huvudet som att det skulle vara det sjukaste hittills i det här inlägget.
”Va?”
”Jesus rasar ihop på andra underslafen och slocknar nästan. Prutt-Prutt sätter sig på min säng och slickar sin mulattbrud på halsen och vill sätta på henne. Hon nobbar och säger att han är för ung. Hon kanske var runt tjugo som han men ändå nobbar hon honom. Hon frågar om jag sover naken och jag lyfter på täcket och visar att jag ligger i bara fillingar. Tredje gången hon nobbar och hänvisar till åldern så lackar Pruttis och stormar ut ur hytten med sin tequilaflaska i handen o slänger igen dörren o skriker BRUUUDJÄÄÄVEL!!! i korridoren. Aspackad såklart som vanligt.”
”Vafan? Hahaha!” hinner jag flika in innan han fortsätter:

”Så hon lyfter på täcket och glider in under och börjar runka av mig tills jag kommer o allt. Skitskönt. Behövde inte göra nånting! Direkt efteråt kläcker Jesus ur sig: ”Hoppas det var lika skönt för dig som för henne.” Hahahaha!!! Ja, säger jag och skrattar henne i fejjan!! Hahahaha!! Hur jävla schysst var det liksom? Sen drar hon och Prutt-Prutt härjar som vanligt. Gapar i korridoren om att ”jäääävla cheef man haaar som snoooor ens bruudar!!” så alla hör. Samma i terminalen och bussen hem också. Fan va trött man blir på dåren.” avslutar han med ett suck.

Tydligen så hade en annan chef, Juni, sagt till Prutt-Prutt:
”Du kan väl för fan inte dra en brud in i samma hytt som han ligger i!??! Det är som att slänga en köttbit till krokodiler!”


Själv var jag inte med på den här kryssningen för att jag.. fuck you. Du behöver ingen anledning, du behöver bara acceptera. Slut på blogginlägget.


//Niko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0