Anal Arkiv X

"Va? Vet du inte vem David Duchovny är?" frågar jag Boten Olle.
"Nääää... inte hört talas om." svarar sommarjobbaren.
"Han i Arkiv X? ALLA vet ju vem det är!! Det var ju skitstort när det gick på TV..."
...för hundra år sen kom jag på. Är man så gammal? Är det verkligen så illa undrade jag och vände mig mot Robotnik, som är i min ålder. Fast +tre år då.

"Du vet vem David Duchovny är va?" frågar jag förhoppningsfullt.
"Vaaa nä vem?" rycks han ur sitt dvala när han står still mitt i rummet.
"Han i Arkiv X?" 
"Jahaaa.." kom han på och betonade andra ordet när han fortsatte med:
"...Arkiv rrrövhål."
Detta sa han flinandes och ögandes genom väggen mot horisonten med en nästan glansig blick. 
 
Typiskt Kåtings.
 
Jag skrattade så mycket så jag nästan slog pannan mot tangentbordet.

Kommentarer
Postat av: PatrikPatrik

just därför måste du skriva om det.
det eller chelsea.

2006-08-03 @ 23:28:51
URL: http://doriangray.blogg.se
Postat av: Boten Olle

Hörrö skarven! Jag hade ju visst hört talas om honom!! Poletten föll inte ner direkt bara = ) .

2006-08-11 @ 11:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0