Kristuskyrka

Nya Zealand har inatt skakats (hö-hö) av en jordbävning.

På jobbet sa jag till folk:
"En våg av Angry Birds-feber svepte över Nya Zealand inatt."
Baba den Sluskige Ungraren highfiveade direkt. Han var ju van vid att rasera byggnader i Angry Birds på sin Ipod Touch. 

Jofawe tog mitt skämtande lite väl hårt på Facebook. Eller så var han ironisk, vet ej? Iaf, det här skrev han:
"[...]du kan väl låta dammet lägga sig innan skämten kommer?"

ColinZeal:
Dammar det hos dig?
:-P
(Killen bor i Sthlm)

Jofawe:
Cunt.

ColinZeal:
puss.


Senare under dagen läste jag att en stad som heter "Christchurch" (har svårt att känna sympati med en stad som heter så) hade drabbats hårdast.
Frågade Baba:
"Vet du vad det innebär?"
"Nä?"
"Tre stjärnor."

Han highfiveade mig omedelbart.

Morbid och Tasteless humor is the new black.


//ColinZeal

Kommentarer
Postat av: Acke

You shake my world!

2011-02-22 @ 18:34:03
URL: http://www.kvasitankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0