Appleboner

Tittade på Apples event där dom lanserade iPhone 4:

ColinZeal:
*Appleboner* - Vill ha!

Andre:
du ska ha!

ColinZeal:
att jag ska ha!
;)
Ska iaf utforska möjligheterna. ta min portmonnä,
vända den upp o ner och skaka. får se hur länge
jag får skaka den.

Andre:
hhahah :D

iPhone4

Så vansinnigt tunn och stilig telefon. Och bättre batteritid. Filmar i HD... Yummy! Hoppas på att Televerket säljer den till bra pris. Annars får min "kontakt" utforska möjligheterna i att hjälpa mig fixa fram en Micro Sim (som iPhone 4 kräver) ifall jag måste köpa den från England.

"Kontakten", ifall du inte känner igen dig, här kommer en anekdot så du kan identifiera dig:

Du sätter på en brud i en släckt trapp mitt i natten eftersom din polare redan knullar i efterfestlägenheten. Du tänker i fyllan att du ska ta en bild/filma med din mobil.

Detta börjar hon misstänka eftersom dina händer lämnar hennes kropp. Hon vänder på huvudet för att se ifall kameran är framme (eftersom du är ett svin).
"Vad håller du på med?"
"Ingenting!" svarar du och visar upp dina tomma händer för henne. Mellan dina skinkor kläms samtidigt en SE X10 (Android!) fast av din fasta hockeyrumpa. Det du inte tänker på är att skärmen fortfarande är tänd och lyser upp trapphuset bakom er.

Om du fortfarande inte kan identifiera dig så får jag väl dra den om sjuttonårige heta oskulden i Spanien som blev av med mödomen mot en spikbuske. Dagen efter såg hon ut att ha haft sex bland 1000 galna katter.

Så vi hoppas det här räcker.

Btw, vad är det sämsta med iPhones?
Androidägarna. Dom som äger lurar som heter HTC Eleganz och HTC Mega eller vad dom nu kan heta. Varför vill man äga en sån lur när det finns såna problem med dom?

Så återigen frågan: Vad är det sämsta med iPhones?
Att Androidägarna med mindrevärdeskomplex alltid ska hacka på iPhones direkt när det dyker upp en nyhet ang iPhones. Antingen i kommentarerna på IDG.se, Aftonbladet, DN.se, Facebook, you-name-it what-cha-ma-call-it.

Ingen iPhoneägare bryr sig ifall du tycker din Android är så mycket bättre än sina äpplen. Ungefär som att Windowsägare INTE BRYR sig om att OSX är bättre som operativsystem.


Nästa gång, ett mindre surt inlägg.
Kaaaaanske t o m roligt.
Kanske.

Kommentarer
Postat av: Helén

Nu är de väl så att inbitna "äpplen" faktiskt är ganska bra på att bry sig om vad som händer i iphone vs. Android fighten med...



Förneka de inte... ;-)

2010-06-08 @ 19:07:16
Postat av: oljo

"filmar i hd..."

Well, linsen och chipet får plats på en spermie så jag skulle inte ta det för en kamera direkt. =P

2010-06-09 @ 01:14:28
URL: http://www.oljo.se
Postat av: "kontakten"

Att filma i HD kan komma till nytta i diverse trapphus. För övrigt var det en HTC Tattoo jag hade den kvällen i trappuppgången. Och gällande Spanien var det romantik inblandat; Buskarna var misstänkt lika rosenbuskar.

2010-06-09 @ 09:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0