Redesign

Bloggens redesign. Något som gnagt mig sen i februari någonting... Det mesta har legat och skräpat runt med negerjobbet kvar att göra. Bleeeh! Men nu har jag äntligen dragit tummen ur röven o allt är klart!

Värt att firas? JA! Jag bokar genast in Moonbootica som får sätta feststämning på det här inlägget!



Spola gärna till 1:00 och se därifrån. Sjukt skön break som gör att ryggraden INTE klarar sig från att hamna i självsvängning. Sjukt najs låt!

Men tillbaka till redesignen, Hur började allt?

Well first of all, blame Wargaflickan för det.

Hon kom med den charmiga kommentaren:
"Man kan ju för fan inte ha en rosa blogg!" när hon besökt den gamla designen.
"Inte?" tänkte jag och spanade in hennes väldesignade dito. Hm. Cunt. "Du har precis fått jobbet som min redesigner!" informerade jag henne sedan.
Ja, eftersom feminismen spirar och mår så bra i Sverige så var jag tvungen att donera en färdigskattad handpenning också. Då började hon jobba som satan.

En himla massa diskussioner följde om hur jag ville ha det. Dettta varvat med en massa omrevideringar när begränsningar på blogg.se satte käppar i hjulen för min tankeverksamhet. (Sparar alla idéer till Wordpress när nästa spätta kommer och hånar min design)
Och eftersom Wargaflicka och jag inte talar samma språk (man/kvinna) så såg resultatet ut som.. inte så bra efter ett tag.
Jag betalade och tog över hela kalaset.

Så nu ser det ut som det ser ut. Sjukt mycket bättre än helrosa. TACK Wargaflicka for kicking my ass!!! You = Kick-ASS!
Och ett stort tack till "Miljonären" för loggan.

Ja, och tack till Laszlo som fixade någontig med loggan i sista stund. Och sen ändrade sitt lilla misstag som såklart medföljde. Frågar man östblocket så blir resultatet därefter.
;-) 


//ColinZeal


PS Tankar om designen? Kommentera här på bloggen tack. Om du inte hittar buggar dårå.


Kommentarer
Postat av: Patric

ÅH vad skönt med någon som INTE har en scrollande bakgrund!

2009-05-18 @ 19:58:01
URL: http://blog.bejbi.se
Postat av: Anonym

kommer bli roligare att läsa bloggen nu..:) nu eren fiin!

2009-05-18 @ 20:45:35
URL: http://wargaflicka.se
Postat av: Agnes

2009-05-18 @ 21:35:07
Postat av: Agnes

Riktigt bra måste jag säga!

2009-05-18 @ 21:35:35
URL: http://anangelsdiary.blogg.se/livet
Postat av: Klayben

VaFaan innefitterosa är alltid att föredra!

2009-05-19 @ 13:58:37
Postat av: ColinZeal

Ja Klayben, det är fan tragiskt att min gamla design var det enda innefitterosa du fick uppleva.. Trots att du enligt legenden släpar på en brandslang mellan bena! ;)

2009-05-19 @ 15:01:34
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: Pleasuredome

Måste hålla med Klayb, mörk bakgrund och vit text är ganska oskönt, skönare för ögat med innefitterosa. Var är bilden tagen? Kringelstaden? Berlin? Förövrigt var det din partypolare Hedman som blev tagen av polisen med en påse knark i bilen. Jävla AIK:are eller hur var det? :)

2009-05-20 @ 00:04:35
Postat av: ColinZeal

Bilden är tagen på Warschauerstrasse i östra Berlin. Sen är den "mirrored" i Photoshop. Så korsningen med ljusen till vänster ska egentligen vara på höger sidaoch vice versa. (Bilden är tagen på bron med Watergate bakom oss)



Och ja, ang gnagaren, min "partypolare" (vem är du som läst mig så länge?) så är det indeed den namngivne. Förövrigt den första jag tänkte på då jag... Hade mina misstankar. Hade som tänkt skriva "kokainblick" i inlägget som du indirekt syftar på men fick påtryckningar via telefon med: "Nej det kan du inte skriva! Han har fixat biljetter till oss till Sverige-England!"



I caved in. I mean, who wouldn´t. Vi fick faktiskt bättre biljetter än självaste fucking jävla Nicklas Lidström så... :D Gotta love the guy i vilket fall :)



Så, vem var du nu igen?

2009-05-20 @ 00:43:55
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: Julle

du har ju iaf kvar lite rosa i loggan ;)

2009-05-20 @ 19:14:35
Postat av: Syrran

Vad fiiint du har gjort!

2009-05-20 @ 20:25:56
Postat av: ColinZeal

Julle:

Just for you Gay-Julle!

;)



Syrran:

Tack!

=)

2009-05-20 @ 21:58:36
URL: http://www.colinzeal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0