Cirkustält

ColinZeal says (11:52):

ååååh jag önskar att jag hann köpa min favvotröja 

tröjan:

bild på landet Niger och texten under:

"Niger Lover"


Laszlo
says (11:53):
haha


Laszlo
says (11:53):
såg en schysst tröja i NY som jag ville köpa men som med allt annat där borta så fanns den bara i XXXXXXXXXXXXXXXXXL


ColinZeal
says (11:53):

fan S därborta är XXXXL för dig


Laszlo
says (11:53):
ja det är det jag menar.

tänk dig då en xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxl

cirkustält för fan


ColinZeal
says (11:54):

cirkustält?

då kan ju du ta på en sån tröja, ställa dig vid en högstadieskola o vifta till dig småflickor med din enda lediga hand o fråga ifall dom vill se några tricks i "ditt tält".


Laszlo
says (12:00):
haha


Kommentarer
Postat av: Patric

Appropå tält vill jag slå ett slag för www.awkwardboners.com .. hihi

2009-05-14 @ 14:50:17
URL: http://blog.bejbi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0