Tysk affärsidé

En tysk bekant till mig, (ni får introduktionen till honom I inlägget "Ohh fucking Flo!" som kommer inom ett par veckor. Arbetsnamnet till inlägget är "ColinZeal och Horan" och handlar om när jag var i Hamburg i December) säger till mig på MSN:

"Jag har en affärsidé."
"Asså?" svarade jag oengagerad då jag satt i telefon med Gunde.

"Du har blivit dumpad av en brud eller hur?"
"A."
"Och du är jävligt bitter på henne."
"Ne?"
"Och du vill hämnas på henne."
"Ne."
"Via mitt företag kommer du kunna göra det för 15 dollar + frakt"
"Hmm?"

"i will send her a package with dump inside it. with a greeting card. and packed as a gift."


What?

"Asså..." börjar Gunde i telefonen: "...du får alltid kontakt med dom där. Jag känner ingen som är sådär konstigt.. Ja, du då. Men du är ändå normal." (Det sista med normal la jag till, my blog, my rules. Mvh ColinZeal)


Igår fick jag en konceptbild skickad till mig från den 22-årige entreprenören:

Skit i en låda


WATTA-FAKK?

"Vart ska du få tag på all skit?" frågar jag och får en mentalbild på han hukandes över en låda.

"i know a guy who has a farm. he will give it to me. will start as first with horse-shit."


Han har inget fel på självförtroendet heller:
"self made man, going now to mc donalds. the business will be blooming."


Bra för han då, då slipper han skit som McD i framtiden.


//ColinZeal


PS Fick förreten höra om en annan, snällare variant, av en hämnd.

Det var en flickvän som hade tvättstuga när hennes kille, som hon bodde ihop med då, messade henne. Hon avbröt strykningen av hans skjortor, la ifrån sig strykjärnet och läste messet. Där deklarerade han fegt att han vill att hon skulle flytta därifrån då han ville göra slut.
Då blir hon skitsur och gör vadå? Hon tar hans nystrykna skjortor, skrynklar till dom o slänger tillbaka dom i tvättkorgen.

....WWWOOOOOWOWOWOOOOOWWWWW!!!!!!! Don´t go apeshit!!! Chill pill honey!


Kommentarer
Postat av: Agnes

Då är det bättre att göra som jag, beställa vuxenblöjor och anal-läckageskydd i exets namn! Och att det dessutom kommer till hans föräldrar! ;)

2009-03-21 @ 17:39:23
URL: http://anangelsdiary.blogg.se/livet
Postat av: ColinZeal

Du är så jälva mogen Agnes!!

;)

2009-03-21 @ 17:45:26
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: Agnes

Och det kom från rätt kille! ;)

Man ska inte kasta sten i glashus!

2009-03-21 @ 17:46:49
URL: http://anangelsdiary.blogg.se/livet
Postat av: ColinZeal

Waddi-El?

2009-03-21 @ 17:48:35
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: gunde

hahah!



vilken hämnd av bruden oxå. yey!

2009-03-22 @ 09:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0