Tedeschi da Beach King

Skickar Tedeschi ett sms med ett manschauvinistisk skämt och han svarar:

...stör mig inte, jag dricker
öl och tittar på två
östeuropeiska tjejer som
spelar strandtennis...
;-)


Ajuste, tänker jag, han är på Cypern den här veckan. Hans föräldrar äger en lägenhet där.

För att ge lite mer background info på han så beskrev han sin drömkvinna som följer:
"Hon är från Östeuropa och heter Natalia alternativt Natasha, spelar fiol och åker skridskor. Mm-mm-mmmm..."
Detta med en drömsk blick som fastnade i horisonten. Fick knäppa med fingrarna för att han skulle återkomma efter en lite för lång paus.

*fingerknäpp*

ColinZeal:
Haha! Gissar på att du inte
har en aning om vad det
står i matchen...
;-)

Tedeschi:
Svart Bikini 12 mot Guld
String 8

ColinZeal:
Haha!


Ja, skön kille helt enkelt.

Inte mer än så ikväll.

//ColinZeal


PS
En teaser inför ett stundande inlägg om senaste Monday Bar-kryssningen:



Mer, och roligare kommer nästa vecka när jag hinner skriva klart allt.
Kommentarer till det här klippet:

Warg Anna says (21:49):

:-O :-O :-O
Warg Anna says (21:49):
meer

Och nästa person fick se just det, "mer":


Jofawe
says (21:08):

o

Jofawe says (21:08):

m

Jofawe says (21:08):

g

Jofawe says (21:08):

!


Jofawe
says (21:21):

hur fan kan allt sånthär hända dig?

ColinZeal says (21:21):

*slänger frågande med armarna*

SnyggMagnus sa dagen efter:

"Det borde stå Where the Action Is på Nikos panna"


Syrran skrattade så hon skrek när jag berättade allt i telefon idag.
Jävla story helt enkelt. Mer om det nästa vecka.
(Gonna be awesome)


Kommentarer
Postat av: Patric

Jag försöker igen ;)



Ahem.. jag vet inte var jag ska börja.. men jag ser fram emot inlägget =)

2009-06-11 @ 23:06:02
URL: http://blog.bejbi.se
Postat av: Pleasuredome

Hoppas du skriver lite om schwarz/weiss kryssen. Klayb ville inte åka med, Amy Diamond och Brolle i Folkets Park lockade honom mer.

2009-06-12 @ 14:27:37
Postat av: ColinZeal

Teasern kommer från just det du efterfrågar Pleasuredome.. ;) kommer bli helt sjukt. På plats 4 av det sjukaste jag upplevt. =D

2009-06-12 @ 14:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0