Precis som i en dålig komedi

Vad är tacken när man är superduktig och i ösregn drar ut på sin runda?

Jo, tacken är att man hamnar tre-fyra meter snett framför en jättepöl och samtidigt som dom förbaskade planeterna bara "råkar" ligga i zenit. (Ha-ha God?!?)
Detta innebär självklart att det kommer en SL-buss åkandes i en otillåten hastighet precis samma ögonblick. 

I ögonvrån såg jag lufttsunamin tusendelssekunden innan den landade på mig och tackade direkt skaparen över att min mp3spelare skulle klara sig då den låg i fickan till höger om ballen.

Sonynspelaren har fortfarande någon vecka kvar att pumpa innan den skickas till Sudan med första möjliga hjälpsändning. Den ska då ersättas av en underbar "Ipod Touch 16GB".

Min reaktion över att ha blivit översköljd?

Ordagrant, fonetiskt och på utrikiska:

"Aw, GAWD, WHA-TTA-FAAAAKK!!!" för att avrundas med ett jättegarv.

Klart mycket roligare IRL än på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0