Det är något fel på dig, läsare.

Jag till Boten Olle:
"Du gör så roliga grimaser när jag kommer."

...det där.. kan tolkas på olika, konstiga sätt. Men bara på ett sätt, homo-erotiskt, om du läst min blogg ett tag.

Kan ju meddela om att du i det här fallet, har så fel så fel. Ack ack, så fel.

Såhär låg det till:
Jag kommer in på kontoret och ser Boten Olle sitta och surfa vid min dator. Han hör mig och vänder sig mot mig och inser att han blir tvungen att flytta på sig (för att jag är the cheese) och ger ifrån sig ett plågat ljud med en tillhörande grimas. Jag garvar till och säger:

"Du gör så roliga grimaser när jag kommer."

Inte farligare än så.

//Niko


PS Förresten så är det extremt synd att han bara är sommarjobbare. Killen är ju hejdlöst rolig.
....Inga exempel, bara ett konstaterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0