Första tiden i Dortnund (mot Trinidad)

Två nätter i Dortmund hade vi. En natt innan matchen och en efter. En utförlig rapport kommer senare, nu skriver jag bara små korta notiser.

Först:
Ja, jag var vid Centralstationen i Dortmund, men jag köpte inte horor som folk misstänker efter Aftonbladets "avslöjande". Jag var på McD. Så?

Ni kan sluta messa nu.

SnyggMagnus försöker pissa på väggen vid en restaurang mitt i Dortmund
första natten. Detta vid 23 nånting.
Så German Polizei dyker upp och förklarar att det är inte så bra. Jag rycker in och frågar:
"Do you have any good tips for some parties?"
"What kinda party you looking for?"
"Well, what kind of parties do you have?"
"Are you looking for girls? Old girls? Young Girls?"
...
Va? Seriöst? Måste undersökas.
"Young girls." svarar jag för att kolla vad han säger.
"Well then you have to go to Haubenstrafen Strasse and then you take left after 100 meters and then you party."
"Thank you!" svarar jag entusiastiskt och ger tummen upp.

Tyska polisen tipsar om vart man hittar unga brudar att ha kul med.

WHAT?


Förövrigt så längtar jag tills jag kan skriva hemma. Finns så otroligt mycket att berätta. Detta efter två dagars festande. Dortmund rockar som partystad. Vi träffande kungligheter, hamnade på Trinidad TV, träffade suspekta tyska snubbar vid 0500 t ex. FÖR mycket att skriva om just nu. Jag är dragen och ska festa vidare.

Långa bloggar och mycket bilder kommer efter midsommar.

Korta notiser vid tillfällen som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0