Duschmusik

Ärkesopan Laszlo slängde upp följande bild på fejjan och hävdade:
"Bara en vanlig förfest i duschen"


Det typ första jag kom att tänka på skrev jag ner som följande kommentar:

ColinZeal:
Amatör! En gång för typ 10 år (runt 2002-03?) kom jag hem från krogen 04:00 en söndagmorgon. Tänkte ta en dusch innan jag skulle gå lägga mig men kom på att jag inte skulle höra musiken som jag dragit igång.

Lösningen?

Höjde volymen såpass mycket att jag hörde musiken inne i duschen trots stängd dörr. 

Fullständigt genialt.

Hörde också när dörrklockan ringde. Grannen ovanför mig hade tydligen dragit på sig morgonrocken och knatat ner en våning. Kliver ut ur duschen och ska öppna dörren när jag inser att "öppnar jag nu, så kommer jag inte höra ett skvatt av vad personen har att säga då ljudvolymen är så hög". Bestämmer mig då för att sänka så jag hör var grannen har att säga. 

Kommer inte ihåg vad han ville.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0