DJ, eller inte?

Såg upcoming tillställningar inför hösten 2013 och noterade något intressant, en "Patrik F" skulle spela på Snaps på Söder. Snubben jag känner heter Patric och eftersom arrangören hade stavat DJns namn på sitt sätt hela tre gånger på sin poster, så jag kände mig tvungen att klargöra hela soppan. 

ColinZeal:

är det du som spelar på snaps?
patrik f?

Jofawe:
Japp. Felstavat, jag vet

ColinZeal:
dom har ju stavat fel 3 ggr? fan,
jag undrade därför...känner dom inte till dig?

Jofawe:
Haha.. Jag veeeeeet

ColinZeal:
Såg SahsaBalaton 2012 och
Herman CastanjenötBalaton 2013


/
/ColinZeal


Kommentarer
Postat av: Julle

Kastanjenöt FTW!

2013-11-10 @ 11:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0