Max Troll Level Achieved.

Laszlo:
Vem fan var det som trollade mig nu?


ColinZeal
:
Va?


Laszlo
:
Snubbe ringer:
- Tjena mitt namn är bla bla.
Jag bara:
- Tjaa... vem, sa du?
Antar som vanligt att det är nån jävla säljare.
- Är detta Salem Al Fakir?
- Eh? Va? Nej.
- Pratar jag inte med Salem Al Fakir?
- Nej.
- Nehe. Jag fick det här numret av en snubbe på twitter. Så du är inte Salem Al Fakir?
- Nej, jag är ledsen.
- Haha, okej. Ledsen att jag störde. Trevlig helg!
WTF


ColinZeal
:
Hette han Kristoffer Triumf? Snubben ligger bakom sveriges typ populäraste podcast (Värvet) o ville ha Salem Al Fakirs nummer - så jag tweetade ditt nummer till han.


Laszlo
:
HAHAHAHAAHAH
JÄVLA KUKSUGARE


ColinZeal
:
HAHAHAHAA!!!! :D:D:D:D


Laszlo
:
HAHAHAHAHAAHAH JAG TROR JAG DÖR


//ColinZeal


PS

 

Kommentarer
Postat av: Anders Sjöholm

HAHA!!, HUMOR!!

2013-07-17 @ 22:03:47
Postat av: Patric

KLOCKRENT!

2013-07-17 @ 22:36:09
URL: http://www.bejbi.se
Postat av: Olof

Så jävla bra!

2013-07-17 @ 23:05:20
URL: http://www.oljo.se
Postat av: Julle

Dög det inte med Laszlo Mag Fakir?? :P

2013-07-18 @ 00:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0